Politieman redt ''met gevaar voor eigen leven'' dienstauto bij autobrand - Heemstede 24-06-2011

Auteur Topic: Politieman redt ''met gevaar voor eigen leven'' dienstauto bij autobrand - Heemstede 24-06-2011  (gelezen 14983 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

peug5008

• Junior gebruiker
  • **
mijn inziens 2 burger auto`s is verzekerings werk

1 politie auto is belastings geld werk!?!?!?!

correct me if i am wrong

asmo26

• Rode Kruis EHBO en O&V/Dierenambulance chauffeur
  • Junior gebruiker
  • **
Klopt, maar belastinggeld is talrijker dan particulier geld toch? :)

peug5008

• Junior gebruiker
  • **
ja en nee als men verzekerd is dan betaald de verzekeraar als die niet hoeft uit te betalen betekend dat de verzeraar winst maakt op de betreffende auto!?

asmo26

• Rode Kruis EHBO en O&V/Dierenambulance chauffeur
  • Junior gebruiker
  • **
Ik snap wat je bedoeld, alleen zal de particulier uiteindelijk duurder uit zijn. Die krijgt namelijk maar een schijntje terug van de verzekering. Maar dat terzijde :)

JackM

• HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
Had je moeten kijken hoe hard de dienders schreeuwen als er een burger auto tussen de politie auto stond,en de burger er heen rende en hem weg haalde.......

(Mompelt iets van een knuppel en een hoenderhok")
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.

Ko van Leeuwen

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
mijn inziens 2 burger auto`s is verzekerings werk
1 politie auto is belastings geld werk!?!?!?!
correct me if i am wrong
En wie betaald de verzekering: Juist ja, diezelfde burger die belasting betaald. Wel eens over nagedacht?

Daarnaast zal de eigenaar van de wagen beslist niet alles vergoed krijgen en heeft hij niet met een uur een andere wagen. Die politieagent wel ;-)

orthello

• Forum gebruiker
heeft hij niet met een uur een andere wagen. Die politieagent wel ;-)
Oneensch.
Op dat moment misschien wel.
Maar uiteindelijk duurt het minimaal 9 maanden om het wagenpark weer op kracht te krijgen.
In het huidige tijdperk van beperkte middelen is elke dienstauto er één.... die geen noodhulp kan draaien als hij stuk is.
Minimaal 9 maanden lang met een voertuig minder is lang. Zeker in een kleine gemeente als Heemstede. Ja, valt onder KEN wat op zich een grote regio is, maar hoe je het ook wendt of keert... een defecte dienstauto heeft gevolgen voor de hele regio. En er is een groot verschil tussen defect en langdurig buiten gebruik.

Ko van Leeuwen

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Oneensch.
Op dat moment misschien wel.
Maar uiteindelijk duurt het minimaal 9 maanden om het wagenpark weer op kracht te krijgen.
In het huidige tijdperk van beperkte middelen is elke dienstauto er één.... die geen noodhulp kan draaien als hij stuk is.
Minimaal 9 maanden lang met een voertuig minder is lang. Zeker in een kleine gemeente als Heemstede. Ja, valt onder KEN wat op zich een grote regio is, maar hoe je het ook wendt of keert... een defecte dienstauto heeft gevolgen voor de hele regio. En er is een groot verschil tussen defect en langdurig buiten gebruik.
Het is inderdaad Kennemerland, het argument dat Heemstede een kleine gemeente is doet er dus niet toe.
En een wagen missen kan vervelend zijn. Maar dat is, hoop ik, geen argument zijn om dan maar andermans auto te laten uitfikken.

Snyper

• Senior gebruiker
Wat die agent ook gedaan had.... het had toch niet goed geweest.....  998765

TheBeast

• Incident-service Manager
  • Senior gebruiker
  • BHV
als ze nu nou eens beginnen met centraal in te kopen van voertuigen, dan kan daar altijd reserve voertuigen staan.

maar goed.. wie ben ik.. :D