Vraag prive rijden in ex ambulance

Auteur Topic: Vraag prive rijden in ex ambulance  (gelezen 5395 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #10 Gepost op: 28 juni 2011, 20:47:07
ga het er gewoon op wagen denk ik kan aan de hand van het kenteken bewijs en factuur immers aanduiden dat deze net gekocht is en ik er zeker geen raare bedoelingen mee heb!  


dank voor de andwoorden

Idd, de meeste politie agenten zijn niet zo flauw.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #11 Gepost op: 28 juni 2011, 21:27:37
Tegen het hebben van blauwe kappen voor zwaailichten in of op het voertuig kunnen agenten optreden. Tegen het rijden met striping niet. De striping is beschermd, maar daar kan de politie weer niet tegen optreden.

Voor een ritje van 100 km zou ik persoonlijk niet zo moeilijk doen. Echter voor de MORTULANCE...mensen in paniek lezen die tekst niet zo goed en kunnen je gaan aanklampen in nood. Ik zou dat niet willen.


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 28 juni 2011, 23:00:42
Misschien een tip:

Plak er een sticker op "buiten dienst"
Mocht je door toeval aankomen bij een ongeval, zou het kunnen, gezien de aard van het voertuig, dat mensen het aanzien voor een ambulance en verwachten dat je hulp verleend.

Heb zelf een zaak in opbouw/ ombouw van sirenes en zwaailichten. Als ik iets van een dokterswagen of ambu binnenkrijg en die meot worden verplaatst, zet ik er altijd een klein bordje op "buiten dienst"


Groeten, Ruud


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #13 Gepost op: 28 juni 2011, 23:04:35
Goeie tip, inderdaad!  O0