GRIP 4 Ongeval na overval op geldtransporteur Amsterdam | Rijksweg A2 - Waardenburg 29-06-2011

Auteur Topic: GRIP 4 Ongeval na overval op geldtransporteur Amsterdam | Rijksweg A2 - Waardenburg 29-06-2011  (gelezen 71333 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
http://www.flitsservice.nl/phpBB/media/overval-amsterdam-crash-a2-deil-overvaller-overleden-t68681.html

Wel grappig, op 01 augustus was het al onderwerp op flitsservice.nl
En volgens flitsservice lagen die voorwerpen er al een week toen... wel bijzonder dat er ruim een week overheen gaat (en vele voertuigen van politie en rijkswaterstaat erlangs) voor men daar een onderzoek instelt...
greetz,  Enrique


Dokterswacht

  • fotograaf/AED bediener
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 691
Ook raar dat niemand die dit "monument" bij de politie heeft gemeldt. Geen van de duizenden voorbijgangers die er dagelijks zijn, heeft de moeite genomen het te melden bij politie of justitie. Iedereen is dus even naïef in deze denk ik.
De plek is blijkbaar goed herkenbaar als je er langs komt, en pas na een tv uitzending is er een slimme Henkie die de moeite neemt het even te melden.

Blijft de vraag, wanneer er daadwerkelijk een overvaller is gestorven, waar het lichaam is gebleven. Als er iemand de moeite heeft genomen er een kaarsje en een bloemetje bij te plaatsen is er dus ook iemand die een geliefde mist. Die kan zijn/haar mond dan toch niet lang houden lijkt mij. En waar laat je een dergelijk lichaam?
Kan me niet voorstellen dat je je geliefde illegaal "dumpt" dus een begravenisondernemer zou er meer van moeten weten. Waar komt een gehavend lichaam vandaan, en zonder een geneeskundige verklaring kan een uitvaartverzorger ook niets beginnen. Er zal dus een verklaring van overlijden moeten zijn voor er tot een uitvaart overgegaan kan worden.
Misschien dat op die manier er wat duidelijkheid in deze zaak kan komen....


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Dokterswacht, als die vent uit het buitenland komt, daar met verwondingen het ziekenhuis inloopt en daar één of ander lulverhaal ophoudt en vervolgens komt te overlijden, dan wordt het voor een buitenlandse arts wel érg lastig om dit te herleiden tot het ongeval op de A2.

Overigens zal de recherche op dit moment ongetwijfeld her en der in andere landen wat vragen hebben uitgezet.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Nu gaan we er vanuit dat er iemand is overleden, het kan ook helemaal niks met de overvallers
te maken hebben. En daarnaast zijn er zat manieren om iemand op een "waardige" manier te
begraven/ cremeren zonder dat er een uitvaartonderneming tussen zit.

Denk dat dit wel een tip kan opleveren over het moment dat deze gelegd zijn. Weet niet hoe
de bereikbaarheid is van buiten de snelweg, maar als er een auto op de snelweg stopt om
iets neer te leggen op deze manier moet dat toch hebben opgevallen voor voorbij gangers.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Dokterswacht

  • fotograaf/AED bediener
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 691
Is het in het buitenland ook "gebruikelijk" een dergelijk momument op te richten?

Als dat zo is, blijft het zoeken naar een speld in een hooiberg denk ik.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
En er is ook nog zoiets als het medisch beroepsgeheim. Het zou natuurlijk ook kunnen dat deze dader gewond is geraakt door politie kogels en niet door de aanrijding. Dat is wel wat lastiger uit te leggen in het ziekenhuis ...
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Bergnet67

  • Takelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 91
Ik denk ook dat het er wel op lijkt dat de Audi S6 erg in trek is bij de crimonelen(liefst in zwart)
Gebruikt bij Brinks,lag er van de week bij Vijfhuizen 1 in het water met een kogelgat erin en ook ergenst van de week in de gooi en vechtstreek 1 met gaatjes.

Misschien elke die je ziet ff stoppen voor een controle(niet filmen en internet zetten,dat is stout) ^-^ ;D


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Misschien elke die je ziet ff stoppen voor een controle(niet filmen en internet zetten,dat is stout) ^-^ ;D

Neem maar van mij aan dat het de aandacht heeft.

Ja Audi RS6 het nieuwste model heeft 580pk, gooi je er een chipje in dan heeft hij zelfs 625pk. Top van 250 of 270(optioneel kan je hem ook met deze topsnelheid krijgen). Ja harder dat dit model is er niet te vinden. Dus ideaal middel voor criminelen. Schijnt trouwens eenvoudig te zijn de begrenzing er af te slopen. Dan loopt dit autootje 330-340 km/u.  Dan zijn nog eens snelheden. Raak je met zo'n hoge snelheid de vangrail ja dan is de kans op letsel wel aanwezig. Of misschien wel dodelijk. De toekomst moet uitwijzen of dit bij Waardenburg ook het geval is geweest. Of misschien zullen we het wel nooit weten...