Ook raar dat niemand die dit "monument" bij de politie heeft gemeldt. Geen van de duizenden voorbijgangers die er dagelijks zijn, heeft de moeite genomen het te melden bij politie of justitie. Iedereen is dus even naïef in deze denk ik.
De plek is blijkbaar goed herkenbaar als je er langs komt, en pas na een tv uitzending is er een slimme Henkie die de moeite neemt het even te melden.
Blijft de vraag, wanneer er daadwerkelijk een overvaller is gestorven, waar het lichaam is gebleven. Als er iemand de moeite heeft genomen er een kaarsje en een bloemetje bij te plaatsen is er dus ook iemand die een geliefde mist. Die kan zijn/haar mond dan toch niet lang houden lijkt mij. En waar laat je een dergelijk lichaam?
Kan me niet voorstellen dat je je geliefde illegaal "dumpt" dus een begravenisondernemer zou er meer van moeten weten. Waar komt een gehavend lichaam vandaan, en zonder een geneeskundige verklaring kan een uitvaartverzorger ook niets beginnen. Er zal dus een verklaring van overlijden moeten zijn voor er tot een uitvaart overgegaan kan worden.
Misschien dat op die manier er wat duidelijkheid in deze zaak kan komen....