0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
Was nog nooit zo blij verrast na het sporten vandaag. Was namelijk gebeld door mijn teamleider, dus maar even terug bellen en wat blijkt, na mijn vakantie zit ik voor zeker 6 maanden niet op Schiphol maar in district Amersfoort
Zondag 10 juni om 20.30 uur zal Douane PAX in beeld komen bij het SBS6 programma Overtreders. In elke aflevering worden poltitiekorpsen en handhavingsdiensten door het hele land gevolgd en nu komt de Douane aan bod.Op dinsdag 22 mei zijn er opnamen gemaakt voor het programma van SBS6. Twee collega's zijn door een camera gevolgd tijdens hun dagelijkse werkzaamheden. Daarbij komen ze oog in oog te staan met kleine en grote overtreders van de wet.
Ik vind het een beetje tegenvallen. Veel tijd wordt in mijn ogen verspild met onzinnige beelden. Lijkt ook meer reclame voor de track en trace beveiliging dan politiewerk..
Tja,daar gaat dit soort programma's eigenlijk echt over, de sponsors.Alles wat bij een commerciele omroep te zien is, wordt alleen uitgezonden omdat er sponsors zijn die het willen betalen,en niet om ons een lol te doen.