Gestolen mobiel

Auteur Topic: Gestolen mobiel  (gelezen 12537 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

vision

• ar isoleerder brandpreventie harsco infra
  • Forum gebruiker
    • onze hobby
Reactie #20 Gepost op: 3 juli 2011, 14:04:14
houd eventule verkoopsite in de gaten  kan zijn dat die persoon hem aanbied

Moon

• Senior gebruiker
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #21 Gepost op: 3 juli 2011, 14:13:31
hahaha, ik heb er al 1tje op het oog. Heel lief om het imeinummer gevraagd, omdat ik geen gestolen mobieltje wil kopen ;). Kwam toevallig vandaag op de markt, hier een 15 km. vandaan. Slechts enkele malen gebruikt, zonder doos en/of papieren.
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #22 Gepost op: 3 juli 2011, 14:22:48
Volgens het bureau, waar ik vanmorgen om 09.00 uur al voor de deur lag, kan ik op zich wel aangifte doen, maar zullen mijn zoons en anderen die ik bij naam ken en die er geweest zijn, gehoord worden. Dit willen zij niet, omdat ze bang zijn....

Maar officieel moet hij aangifte doen, omdat hij 16 is. Het abonnement staat op mijn naam.

En ja ik vind het ook een heel fout iets, maar wat moet ik?? Mijn kinderen in angst laten zitten?? Die gozer weet wel waar we wonen en wie mijn jongens zijn.....helaas sinds gisteravond.

Wil je die telefoon terug of niet ? Of ga je crimineel gedrag belonen ?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Panter

• Adviseur OOV
  • Forum gebruiker
Reactie #23 Gepost op: 3 juli 2011, 14:28:16
Over de app "Vind mijn Iphone", deze app werkt met alle Iphones en Ipad. Met alleen een Iphone 3(gs) kan de app wel gebruikt worden maar is niet gratis.
Bij aanschaf van een Ipad of Iphone 4 wordt het systeem gratis (en kan er ook gratis een Iphone 3 ingezet worden).

Na installeren van de app kan er altijd gekeken worden waar de aangesloten producten zijn (telefoon hoeft niet als gestolen gesignaleerd staan). Vervolgens kan de telefoon geblokeerd worden, kan er een bericht met geluid getoond worden en kan de telefoon leeggemaakt worden.
Het opzoeken van een telefoon kan vanaf elke computer.

Hoe kijkt de politie naar het traceren van een telefoon? Stel mijn telefoon wordt gestolen en ik weet zeker dat de telefoon in een van de twee huizen ligt (GPS afwijking van ong. 3 meter). Wat kunnen zij hiermee?

Moon

• Senior gebruiker
Reactie #24 Gepost op: 3 juli 2011, 14:29:30
Ik wil hem terug, maar ik wil ook dat mijn kinderen zich prettig voelen. En ook mijn voormalige buurjongen waar het thuis is gebeurd. Die is al een gesprek met die gozer aangegaan vandaag, maar hij beweert toch niets te hebben. Dan had er vannacht om 04.00 uur toen ik belde wat aan gedaan moeten worden, maar ik moest maar aangifte gaan doen.

En met alle respect: van de mishandeling van mijn oudste zoon 2 jaar geleden (ruim) nooit meer wat gehoord. Dader was bekend, ook nooit de toegezegde schadevergoeding gehad. De dief van mijn handtas stond op video....3/4 jaar later werd ze opgepakt. Spullen uiteraard weg, rekening leeggehaald en een lik-me-vestje bedrag terug. Moet ik dan nu 2 jongens in angst laten zitten voor iemand die hier kennelijk bekend staat voor bedreiging/mishandeling en overvallen?? Die telefoon zie ik echt nooit meer terug hoor, die is al lang al verhandeld. Dat gaat erg rap met die gasten.
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear

Jos v L

• Senior gebruiker
  • Dbbo & Vrw Brandweer
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #25 Gepost op: 3 juli 2011, 14:33:14
Ik wil hem terug, maar ik wil ook dat mijn kinderen zich prettig voelen. En ook mijn voormalige buurjongen waar het thuis is gebeurd. Die is al een gesprek met die gozer aangegaan vandaag, maar hij beweert toch niets te hebben.

En met alle respect: van de mishandeling van mijn oudste zoon 2 jaar geleden (ruim) nooit meer wat gehoord. Dader was bekend, ook nooit de toegezegde schadevergoeding gehad. De dief van mijn handtas stond op video....3/4 jaar later werd ze opgepakt. Spullen uiteraard weg, rekening leeggehaald en een lik-me-vestje bedrag terug. Moet ik dan nu 2 jongens in angst laten zitten voor iemand die hier kennelijk bekend staat voor bedreiging/mishandeling en overvallen?? Die telefoon zie ik echt nooit meer terug hoor, die is al lang al verhandeld. Dat gaat erg rap met die gasten.

Ik herken dat gevoel wel. Met mijn gevoel begrijp ik je, maar met mijn verstand zeg ik aangifte doen. Jij kent de situatie echter het beste. Je zult ook zeker doen wat jouw het beste lijkt. Succes ermee.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.

Moon

• Senior gebruiker
Reactie #26 Gepost op: 3 juli 2011, 14:37:33
Als het mijn mobiel op een verjaardag of waar dan ook was geweest dan had die persoon niet eens de deur meer uitgekomen. En had ik direct gebeld. En anders als ik het pas 'te laat'  zou door hebben zou ik aangifte doen.

Mijn man heeft destijds tegen advies van de politie ook aangifte gedaan. Op zijn werk, op dat moment in een half-gesloten jongerenopvang aan het werk, zijn mobiel gejat. Leiding durfde het niet aan, politie raadde het af, hij heeft aangifte gedaan.

Ja, verstand > aangifte, maar ik ben ook moeder...en dat telt ook!

stammie

• Senior gebruiker
  • Het moet, dus het kan!
Reactie #27 Gepost op: 4 juli 2011, 01:53:02
pff

Ik zou zeggen, doe wat het beste is voor jou en je gezin.
Doet zeer om te zeggen, maar geef het gevoel voorrang op het verstand in dit geval.

Succes met dit onrecht.  O0

Moon

• Senior gebruiker
Reactie #28 Gepost op: 5 juli 2011, 10:05:16
Afspraak voor aangifte wordt uiteindelijk dan toch straks gemaakt. Al is het alleen maar om hem mogelijkerwijs te kunnen pakken op zaken die hij verteld heeft gepleegd te hebben. De telefoon is fietsen, daar wil mijn zoon het ook eigenlijk niet over hebben en het ook niet gebruiken als aanleiding....hij is nog bang. Hij komt er wel uit met de politie neem ik aan. Maar we laten hem niet gaan :D

stammie

• Senior gebruiker
  • Het moet, dus het kan!
Reactie #29 Gepost op: 5 juli 2011, 14:52:12
succes O0