Gestolen mobiel

Auteur Topic: Gestolen mobiel  (gelezen 12430 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #30 Gepost op: 7 juli 2011, 22:55:33
Yeuh...vandaag is de aangifte al gedaan, kreeg gisterochtend telefoon dat het vandaag al kon ;). Alleen zijn we nog steeds erg bang voor de gevolgen.....

En eh.....ik hoop dat de gemiddelde agent iets beter Nederlands schrijft 98uiye 98uiye e050
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #31 Gepost op: 18 december 2011, 16:41:48
*kick*

En dat is Iphone nummer 2 die vannacht gestolen is: straatroof.

Aangifte is vanmiddag al gedaan: Met ICloud hebben we de telefoon kunnen traceren. Uitdraai van Mobile Me / ICloud meegegeven bij procesverbaal.

Maarrrr...wie is er heel technisch hier?? Wanneer je de simkaart hebt laten blokkeren, kan de telefoon dan nog wel via ICloud getraceerd worden? Er is dan geen internet (3G) verbinding lijkt me, tenzij de dader per ongeluk op een Wifi-spot gaat zitten. Dan is dus vanaf nu de telefoon niet meer traceerbaar.
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #32 Gepost op: 18 december 2011, 22:14:00
*kick*

En dat is Iphone nummer 2 die vannacht gestolen is: straatroof.

Aangifte is vanmiddag al gedaan: Met ICloud hebben we de telefoon kunnen traceren. Uitdraai van Mobile Me / ICloud meegegeven bij procesverbaal.

Maarrrr...wie is er heel technisch hier?? Wanneer je de simkaart hebt laten blokkeren, kan de telefoon dan nog wel via ICloud getraceerd worden? Er is dan geen internet (3G) verbinding lijkt me, tenzij de dader per ongeluk op een Wifi-spot gaat zitten. Dan is dus vanaf nu de telefoon niet meer traceerbaar.

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...... Meen je niet. Hoeveel pech kun je hebben. Met jou verder alles oke?
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


stammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 952
  • Het moet, dus het kan!
Reactie #33 Gepost op: 19 december 2011, 01:32:22
:( pfff  >:(


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #34 Gepost op: 19 december 2011, 02:27:53
Hoeveel pech kan je hebben in 1 jaar. Hoop dat ze de daders snel te pakken hebben.
Heel veel sterkte.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


sylvester1986

  • Gast
Reactie #35 Gepost op: 19 december 2011, 10:54:11
En mens kan veel pech hebben in een jaar tijd, helaas weet ik dat maar al te goed.
Succes O0


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #36 Gepost op: 19 december 2011, 13:29:26
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...... Meen je niet. Hoeveel pech kun je hebben. Met jou verder alles oke?

Het was niet mijn Iphone, maar (weer) van mijn zoon. Dit was dus straatroof zonder geweld. Volgens de politie ligt het (al??) bij de recherche. Zoon baalt als een stekker, want dit is de 2e Iphone binnen een half jaar. Daarnaast heeft hij vorige week al klappen gehad (out of the blue) tijdens het uitgaan en waren de fietsen vernield. Mijn oudste zoon was dit weekend ook al de klos, die zijn jaszakken zijn leeggehaald op een verjaardag bij iemand thuis. Alle feestgangers waren hun geld en andere waardevolle dingen kwijt.
(De bekeuring voor wildplassen tel ik maar niet mee, dat deed de oudste zelf, alhoewel hij zeeeer verontwaardigd was, want hij plaste niet wild, maar heel rustig :p).

West-Friesland, the place to be... :S
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #37 Gepost op: 19 december 2011, 14:03:36
Het was niet mijn Iphone, maar (weer) van mijn zoon. Dit was dus straatroof zonder geweld. Volgens de politie ligt het (al??) bij de recherche. Zoon baalt als een stekker, want dit is de 2e Iphone binnen een half jaar. Daarnaast heeft hij vorige week al klappen gehad (out of the blue) tijdens het uitgaan en waren de fietsen vernield. Mijn oudste zoon was dit weekend ook al de klos, die zijn jaszakken zijn leeggehaald op een verjaardag bij iemand thuis. Alle feestgangers waren hun geld en andere waardevolle dingen kwijt.
(De bekeuring voor wildplassen tel ik maar niet mee, dat deed de oudste zelf, alhoewel hij zeeeer verontwaardigd was, want hij plaste niet wild, maar heel rustig :p).

West-Friesland, the place to be... :S
Tja, dat beide zonen problemen hebben betekent niet dat het maar meteen slecht gaat hier in West-Friesland.. Heb zelf nooit problemen ondervonden en mijn neven van rond de 20 jaar ook niet..

Was het in het fietstunneltje bij de vredehofstraat? Dat is dan al de enige plek waar ik ook eens bedreigd ben maar waar de jongen van een koude kermis thuis kwam.
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #38 Gepost op: 19 december 2011, 14:07:23
Laatste opmerking was ook semi-sarcastisch hoor ;)

Nee, was niet bij het tunneltje. Vorig weekend was het op het Koepoortsplein, dit weekend bij de Hema. En mijn oudste zoon zat in Grootebroek op verjaardag, waarbij dus een van de feestgangers de jaszakken van de rest heeft geleegd.
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


Tom523

  • Cameraman lokale omroep/Fotograaf
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
Reactie #39 Gepost op: 19 december 2011, 14:57:59
Om even in te gaan op uw reactie dat uw zoon 16 jaar is en een telefoonabonnement heeft. De wettelijke leeftijd voor het afsluiten van een abonnement is toch 18 jaar? Heeft misschien niks met de zaak te maken maar goed.

Veel succes bij het opsporen!
Met vriendelijke groet,  Tom523