Nieuwe sirene's voor ambulances Arnhem (GLM)??

Auteur Topic: Nieuwe sirene's voor ambulances Arnhem (GLM)??  (gelezen 6178 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

CM

• Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 5 juli 2011, 17:39:20
zoiets was het inderdaad ja. kon hem niet vinden op internet. maar de ambu's hier hadden deze niet, zijn ze vervangen? Of kan het ook zijn dat de speaker kapot was? Maarja dan wel bij 2 ambu's :P

Er is niets aan de auto's veranderd. Ook niets kapot. Het ligt aan de waarneming. Jezelf, dus!
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon

112Arnhem

• Junior gebruiker
  • **
  • Hulpdiensten Fotografie
    • Youtube kanaal
Reactie #11 Gepost op: 5 juli 2011, 19:46:21
Heb ook geen verschil in de sirene's gehoord in Arnhem. Wel heb ik ooit een filmpje gezien en het was een ambulance met een 2 toon die erg veel lijkt op de 3 toon (Niet de 07-121, 122 etc)
NIKON D3200 & SONY [size

jpht64

• Forum gebruiker
  • Verzamelaar van Ambulance en Politie materiaal
Reactie #12 Gepost op: 5 juli 2011, 19:50:24
Ambulance 02-128 Lemmer met spoed Is het dit type?  Dat moet het een wagen uit Gelderland Zuid zijn geweest want die heeft ook zo`n vreemd geval geinstalleerd.
Om welke wagen het precies gaat weet ik niet, maar ik weet wel dat ie vaak naar Rijnstate in Arnhem gestuurd wordt...... 8)

jpht64

• Forum gebruiker
  • Verzamelaar van Ambulance en Politie materiaal
Reactie #13 Gepost op: 5 juli 2011, 19:56:32
Gevonden  :D het gaat om de 08-121, En als deze met een patient naar Arnhem wordt gestuurd dan denk je natuurlijk automatisch dat het om een Arnhemse Ambulance gaat... Ambulance 08-121 A1 Burgermeester Houtkoperweg Lienden ongevalsmelding  (de bron staat vermeld op einde filmpje)

112Bemmel

• Gast
Reactie #14 Gepost op: 5 juli 2011, 22:36:51
inderdaad dit geluid was het. Alleen geen melding gezien hier, en als die van Nijmegen naar Arnhem gaat dan zal je hem niet horen hier. Nou ja in iedergeval bedankt, en volgende keer misschien meer duidelijkheid  ;D
En ik dacht ambu's uit Arnhem omdat die toen wel een A1 hadden in Bemmel en omgeving.

RamonVersteeg

• Senior gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 5 juli 2011, 22:37:54
Dat toon verschil is het nou, dat is nooit geweest.
A1 Ambulance 07-119 voor inzet FRB Gendt

De 07119 en de 07117 hadden als vaste standplaats Barneveld en ze klinken precies hetzelfde

CM

• Senior gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 6 juli 2011, 12:35:14
De wagens bij GM hebben helemaal geen vaste standplaats. Dit is ooit het streven geweest maar bedrijfstechnisch niet haalbaar. Sowieso is de 117 nooit van Barneveld gweest, het is een oude roepnummer uit Ede.
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon

RamonVersteeg

• Senior gebruiker
Reactie #17 Gepost op: 6 juli 2011, 14:32:11
De wagens bij GM hebben helemaal geen vaste standplaats. Dit is ooit het streven geweest maar bedrijfstechnisch niet haalbaar. Sowieso is de 117 nooit van Barneveld gweest, het is een oude roepnummer uit Ede.

Het was niet officieel vast maar de 119 stond er wel altijd. De 117 stond ook de helft van de tijd in Barneveld

CM

• Senior gebruiker
Reactie #18 Gepost op: 6 juli 2011, 14:43:27
Oh, wat gek... ik ben namelijk van de dienst GM en ik heb een heel andere beeldvorming........ :-X

RamonVersteeg

• Senior gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 6 juli 2011, 19:21:25
Oh, wat gek... ik ben namelijk van de dienst GM en ik heb een heel andere beeldvorming........ :-X

Is al wel weer een jaar geleden hè?  :-\