Badge Lifeliner

Auteur Topic: Badge Lifeliner  (gelezen 4069 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

hoefhaan

  • IC VPK, Ambulance VPK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 818
  • maak ze beter!
Gepost op: 6 mei 2011, 19:56:39
Hallo!

Ik ben eens wat aan het zoeken geweest maar kom er niet uit;

Ik zou graag een badge willen hebben van een MMT / Lifeliner. De ronde badge met daarop de heli en de tekst MOBIEL MEDISCH TEAM, LIFELINER -nummer-

Het betreft de badge die op de jas gedragen wordt. Maakt niet uit van welke lifeliner.

Elders las ik dat deze te koop zouden zijn bij Amsterdam Heliport; gebeld maar die hebben enkel een badge met de heli erop maar dan met tekst van de heliport.

Weet iemand of en hoe ik aan deze badge zou kunnen komen?

Heeft iemand misschien een goede afbeelding van een dergelijke badge die ik zou kunnen gebruiken om hem zelf te laten maken?

Alvast bedankt!

Johan


Trained to save your ass, not to kiss it! :-)  Uitspraken hier doe ik uit persoonlijke titel en niet namens mijn werkgever.


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Reactie #1 Gepost op: 6 mei 2011, 20:00:44


Zoiets?
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


hoefhaan

  • IC VPK, Ambulance VPK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 818
  • maak ze beter!
Reactie #2 Gepost op: 7 mei 2011, 07:27:21
Ja, dat is precies wat ik bedoel. Deze afbeelding had ik ook gevonden, alleen is die niet bruikbaar als "borduurpatroon" Ik zoek echt een goede afbeelding van de badge  (of liever nog een kant en klare)

Johan
Trained to save your ass, not to kiss it! :-)  Uitspraken hier doe ik uit persoonlijke titel en niet namens mijn werkgever.


MarcMaurerNL

  • Verpleegkundige | BLS | Burgerhulpverlener
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
    • www.marcmaurer.nl
Reactie #3 Gepost op: 17 mei 2011, 16:19:54
Probeer een mail/brief te sturen naar alle adressen van de Lifeliners. desnoods met een voorbeeld. en vraag of ze er een kunnen opsturen.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op eigen titel en niet te verhalen op welke instantie dan ook.


KoenL

  • http://www.koenlaureij.nl
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 346
    • Koen Laureij Fotografie
Reactie #4 Gepost op: 17 mei 2011, 17:27:17
Op dit forum is iemand die in het bezit is van een badge, wellicht kan hij je aan een adres helpen:
http://www.lifelinerforum.nl/viewtopic.php?p=2302&sid=480b3e31daef1f58c6e3aae0c6f071f8

En hier nog een afbeelding van een badge van de Lifeliner 3, mogelijk heb je er wat aan.


Tot slot; probeer het eens bij de ANWB MAA. Het algemene e-mailadres is info@anwb-maa.nl, zij kunnen je eventueel doorverwijzen.
Freelance fotograaf in Utrecht en omstreken voor diverse media. Een selectie van mijn werk is te zien op mijn website www.koenlaureij.nl.


hoefhaan

  • IC VPK, Ambulance VPK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 818
  • maak ze beter!
Reactie #5 Gepost op: 20 mei 2011, 11:33:00
De ANWB-MAA heb ik gemaild maar die verkopen ze niet en weten ook niet of ze elders te koop zijn. Ze schrijven: "zijn alleen bedoeld voor gebruik door het MMT"  ;)

Ik zal hier eens een advertentie zetten en inderdaad de lifelinerposten eens aanschrijven / mailen

Bedankt voor het meedenken, als iemand nog tips heeft hoor ik het graag!!!

Johan
Trained to save your ass, not to kiss it! :-)  Uitspraken hier doe ik uit persoonlijke titel en niet namens mijn werkgever.