2 doden bij eenzijdige aanrijding met sportauto Buitenring - Almere 21-05-2011

Auteur Topic: 2 doden bij eenzijdige aanrijding met sportauto Buitenring - Almere 21-05-2011  (gelezen 7685 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

orthello

• Forum gebruiker
Dit 'was' hem ooit....

Veel sterkte aan de nabestaanden van de beiden slachtoffers.
Het zal je vrijgezellen feestje maar geweest zijn....

sjeffker

• Nieuwe gebruiker
  • *
Helaas was het geen vrijgezelle feestje

de vrouw uit tiel hat de sportwagen gehuurd
de 49 jarige man uit geldrop was een medewerker van een verhuur bedrijf

Jos v L

• Senior gebruiker
  • Dbbo & Vrw Brandweer
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Dramatisch ongeval, heb net wat details gehoord (waar ik overigens niets over ga vertellen, dus bespaar je de moeite)
Sterkte voor de nabestaanden.

Van dit soort reactie's vallen mij de schoenen dus uit. Wat een zinloze reactie/ eerste klas forumvervuiling. Niemand heeft toch om jouw details gevraagd? Beetje interesant liggen doen van ''ik weet meer als jullie''
Ik hoor zo vaak details van zaken, maar als ik dan iedere keer op het forum moet zeggen van ik weet details maar zeg ze niet heb ik wat te doen. Het meerendeel van de hulpverleners op dit forum weten details van incidenten die op dit forum vermeld worden. Als ze nou overal zouden vermelden dat ze details wisten maar ze niet gingen vermelden hadden ze wat te doen.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.

erdebee

• EHV+AED / BHV / IT / Fotograaf
  • Senior gebruiker
    • Erdebees website
Vandaag op het nieuws (Radio Veronica) werd gemeld dat het ongeluk veroorzaakt was door een combinatie van te hoge snelheid en een hobbel in de weg. Volgens het nieuwsbericht valt het verhuurbedrijf niets te verwijten.

Omroep Flevoland meldt (http://www.omroepflevoland.nl/Nieuws/82896/zaak-dodelijk-ongeval-ferrari-gesloten)
Citaat
Zaak dodelijk ongeval Ferrari gesloten

Een zeer hoge snelheid en een hobbel in de weg zijn de mogelijke redenen dat een Ferrari op 21 mei in Almere van de weg raakte en tegen een boom knalde. Dat maakt de politie bekend.
Bij het ongeluk kwamen de bestuurster uit Tiel en een instructeur uit Geldrop om het leven.
Het openbaar ministerie heeft besloten om het Almeerse autoverhuurbedrijf die de Ferarri verhuurde niet te vervolgen.
Ook het bedrijf dat het feest organiseerde waar bezoekers een rondje mochten rijden in de snelle sportwagen wordt niet vervolgd. Volgens het OM is er geen sprake van strafrechtelijke verwijtbaarheid.

SimonSt

• Senior gebruiker
Helaas was het geen vrijgezelle feestje

de vrouw uit tiel hat de sportwagen gehuurd
de 49 jarige man uit geldrop was een medewerker van een verhuur bedrijf

We doen hier altijd aan bronvermelding, dus...?