GRIP 3 Grote Hulpverlening instorting dak Grolsch Veste FC Twente Colosseum - Enschede 07-07-2011

Auteur Topic: GRIP 3 Grote Hulpverlening instorting dak Grolsch Veste FC Twente Colosseum - Enschede 07-07-2011  (gelezen 88511 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
weet iemand ook welke THW is gekomen? van welke omgeving dan?
Nordhorn lijkt me in ieder geval onwaarschijnlijk
THW Lingen is ter plaatse met een busje.
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Het arrestatieteam is ook ter plaatse met 6 auto`s, waarschijnlijk vanwege hun specialiteit voor werken op hoogte. Verder veel busjes gezien van speurhonden. Onder andere KLPD, Rotterdam-Rijnmond en Amsterdam-Amstelland.

Bron: Eigen waarneming.
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Speedy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 237
Het arrestatieteam is ook ter plaatse met 6 auto`s, waarschijnlijk vanwege hun specialiteit voor werken op hoogte. Verder veel busjes gezien van speurhonden. Onder andere KLPD, Rotterdam-Rijnmond en Amsterdam-Amstelland.

Bron: Eigen waarneming.

Dit was waarschijnlijk recherche, ze hebben zich bezig gehouden met het veiligstellen van documenten etc.

Bron: Eigen waarneming


Collin1974

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 120
Vreselijke gebeurtenis. Welke instantie zal het onderzoek naar de oorzaak gaan uitvoeren?


Speedy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 237
Vreselijke gebeurtenis. Welke instantie zal het onderzoek naar de oorzaak gaan uitvoeren?

Denk de onderzoeksraad voor veiligheid: http://www.onderzoeksraad.nl/


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Dit was waarschijnlijk recherche, ze hebben zich bezig gehouden met het veiligstellen van documenten etc.

Bron: Eigen waarneming
Nee hoor, ik weet wel wat arrestatieteam is hoor... ::)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


DeMassel

  • Uitvoeringsbegeleider/Vakman verkeersmaatregelen
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 633
  • Bordenslepende AED'er
    • Fautoograaf


Ook de Duitse Polizei erbij aanwezig op foto hierboven?
als je die bedoeld helemaal links achter de BRW, nee.. dat is een busje van een der bouwbedrijven daar ter plekke  (in dit geval Goossen uit Almelo)

Wat betreft die auto van BODW. Ik weet zeker dat het team in de buurt was. Ik heb ze namelijk in de ochtend zien rijden in Lochem (een ondersteunende auto van team BODW)
-Uitvoeringsbegeleider bij Traffic Service Nederland & Hobbyfotograaf -AED-bediener / Reanimator / BHV


JelZo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,258
  • Brandweerman / Brandweerduiker
    • JelZo Fotografie
Denk de onderzoeksraad voor veiligheid: http://www.onderzoeksraad.nl/

do 07 jul 2011, 15:49
Onderzoeksraad naar stadion FC Twente

ENSCHEDE -  Twee leden van de Onderzoeksraad voor Veiligheid zijn onderweg naar het stadion van voetbalclub FC Twente. „We gaan ter plaatse kijken, maar bekijken pas later of wij ook daadwerkelijk een onderzoek uitvoeren”, zei een woordvoerder.

De onderzoeksraad doet onderzoek na ongevallen. Zo is de raad betrokken bij de brand bij Chemie-Pack in Moerdijk en deed ze onderzoek naar het ongeval met een vliegtuig van Turkish Airlines nabij Schiphol in februari 2009.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/10157900/__Onderzoeks-_raad_naar_stadion__.html?sn=binnenland


Scaniafan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 542
  • HV geïnteresseerde
THW Lingen is ter plaatse met een busje.

Dat zou dan dus puur voor extra personeel om te helpen met zoeken / bergen verwacht ik. THW Lingen heeft een MB Sprinter manschappenwagen. Fachgruppe van THW Lingen is waterschade / pompen.



http://www.thw-lingen.de/seiten/technischerzug/index.php


als je die bedoeld helemaal links achter de BRW, nee.. dat is een busje van een der bouwbedrijven daar ter plekke  (in dit geval Goossen uit Almelo)

Die bedoelde ik inderdaad, bedankt O0
Rij nooit harder dan je beschermengeltje kan vliegen =)


Chriskras

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
hier nog een impressie van vele voertuigen ter plaatse:

Dak ingestort FCTwente stadion Grolsch Veste - Stadium roof collapses

User: 112twente.com

Zie 2 zwarte busje voorbij komen. Wat zijn dat voor busjes?
(Eentje is bijna op het eind van het filmpje)