Beste Sven,
toch even een paar puntjes waar ik heel benieuwd naar ben aangaande jouw project :
1. Heb je een bepaald beleid aangaande het toelaten van personen/beeldmateriaal ? Ik bedoel hiermee of je een bepaald 'filter' inbouwd of het kaf van het koren te scheiden ? Een compilatie maken van professionele beelden van serieuze foto-/videografen lijkt mij namelijk niets mis mee, maar het motiveren van sensatiezoekers en 'in de weg staanders' wel.
2. Ga je in jouw compilaties zorgdragen voor het anonimiseren van slachtoffers (voor zover deze überhaupt in beeld komen??), kentekens, etc. ?
3. Hoe doe je het met copyright, vervallen de beelden aan jou zodra ze in de compilatie staan, kortom, dragen de leveranciers met de beelden ook hun copyright over ??
4. Waarom maak je niet (zoals eerder geopperd) een semi-professionele film over het werk van HV-ers door beeldmateriaal te schieten van oefeningen ? Dit lijkt mij meer bijdragen aan een positief imago van de HV-ers dan een compilatie van (willekeurig) langsflitsende blauwe lampen.
Begrijp me niet verkeerd
, ik gun je van harte een mooi filmdebuut, maar kan me aan de hand van de postings nog niet echt een beeld maken van de geboden integriteit en professionaliteit (en dan doel ik niet op het technische filmdeel van het compileren).