Henk, ik denk dat de man die jij bedoelt Bram Dijkshoorn is.
Destijds hebben wij met hem en nog wat mensen van Mifune het Rondje Rem opgezet. Na vele succesvolle jaren wordt dit al weer geruime tijd vanuit Zandvoort georganiseerd. Vroeger assisteerde RB Zandvoort ons. Inmiddels assisteren wij hen bij de beveiliging van het evenement.
Ja precies, rondje REM eiland, dát was het. Dank je Rolf. Mooi span die twee, schitterende "no nonsens" organisatie
. Doet Martin Gaus nog mee?
Hoe komt het dat ik het gevoel krijg dat met die stroomlijning en regionalisatie dat het je als reddingsbrigade allemaal tussen je vingers door aan het glippen is.
Is het nu niet een beetje te combineren, de klubgeest behouden én professionaliseren? Is het nu echt zo dat wat je met de brandweer binnenhaalt zo belangrijk is dat het 't einde van je reddingsbrigade mag betekenen? Mij bekruipt het gevoel dat er geen tussenweg gezien wordt. Handig als je zelf wat mensen bij de brandweer hebt, dan maakt het schijnbaar niet uit, maar er zijn ook reddingsbrigades wiens leden niet voor niets bewust voor een reddingsbrigade en niet voor de brandweer gekozen hebben* . De opzet en cultuur van de brandweer is toch erg verschillend van die van de reddingsbrigade. Ik zou meteen de hele zaak op de schop willen gooien als ik bij de brandweer kwam, en ik ben er nog niet van overtuigd dat de brandweer een goede partner is voor de reddingsbrigade, ze hebben echt geen idee wat SAR inhoudt en vinden het eigenlijk ook niet zo belangrijk.
Een TAS, staat die wel eens met een lege accu?
Henk
*Weet je wat, is dat niets voor een poll??