In Roermond vindt men het toch allemaal wel reuze spannend wat er is gebeurd bij Lopik en Hoogersmilde;
Daarbij komt dat Roermond geen tuidraden heeft en een instorting dus een stuk minder 'gecontroleerd' plaatsvind dan in Hoogersmilde.
Al zijn tuidraden bedoeld voor stabiliteit, ze blijken ook sturende werking te hebben bij het falen van de door tuidraden gesteunde constructie.
Wat die straling betreft ik weet het allemaal niet meer wat ik moet geloven.
Er zijn tegenstrijdige uitkomsten uit onderzoeken.
Mijn eigen logica zegt dat het niet heel erg best zou zijn. Gezien het 'magnetron effect' (
)
Ga ik naar mijn eigen waarnemen kijken...
Ik heb niet meer hoofdpijn gekregen door het gebruik van een mobieltje of WiFi.
En de oud medewerkers van de toren in Hoogersmilde, die er stuk voor stuk nog allemaal op een steenworp afstond wonen, zijn nog allemaal prima in orde. En dan heb ik het over mensen die meer dan 20 jaar dag in dag uit in en op die toren hebben gewerkt.
Ik ben volledig lost. Het vervelende is ook dat je er ook haast niet om heen kan. Het enige wat ik echt kan doen is mijn mobieltje de deur uit. De rest heb ik allemaal geen invloed op.
Misschien moeten we het maar gewoon accepteren. Het is onderdeel van de westerse samenleving. Zonder zenders kunnen we immers ook niet.
Grrr... dilemma.