Hoe kom je hierbij... En jij ziet geen probleem, maar welke functie bekleed jij buiten het rijden met een pijlwagen?
Er was hier ooit iemand die heeft gezegd " je kunt nooit zien wat iemand al dan doet of heeft gedaan in het verleden".
Ik kan je vertellen dat er genoeg jurespedentie te vinden is over dit onderwerp die deze wet op losse schroeven zet. Diezelfde jurispedentie laat ook geen twijfel mogelijk over het gebruik en het hebben van. Gebruik op de openbare weg word resoluut beboet en in beslaggenmonen. Hebben van is niet zo klinkklaar als het aankomt op een rechtzaak.`
reden: Artikel 5.2.71 2.
Personenauto’s mogen zijn voorzien van een geluidssignaalinrichting die andere weggebruikers erop attent maakt dat de achteruitversnelling van het voertuig is ingeschakeld, alsmede van een geluidssignaalinrichting die ertoe strekt ongeoorloofd gebruik,
diefstal van of ongeoorloofde toegang tot het voertuig te voorkomen.Wanneer ik tijd heb zal ik een case hiervan opzoeken, maar ik heb bij de KMar 1 maal een sirene in beslag genomen en werd toen hard op mijn vingers getikt. Deze persoon demonstreerde het in een afgesloten loods terwijl hij was gemonteerd in het voertuig met een speciaal daarvoor bestemde schakelaar.