Sorry, kan hier niet om lachen...
Ronald, vele andere kunnen er wel omlachen en je maakt het dus nooit iedereen naar de zin. Humor wordt door verschillende mensen anders begrepen (soms niet begrepen) en anders opgevat.
Ik ben bijvoorbeeld geen fan van de humor van Theo van Gogh of Paul de Leeuw, ik kan er ook echt niet om lachen als die bepaalde mensen afzijken, maar ik zie dat eerder als een tekortkoming van mijn kant, vele anderen genieten er van en ik zal dus ook de laatste zijn die dit soort humor wil verbieden.
In dit geval is er van afzijken of van het bewust kwetsen van mensen geen sprake, iemand probeert slechts met een gezonde dosis humor de zware lading die anderen op een afkorting leggen een beetje te relativeren. Door dit als onzin te bestempelen en daarmee iemand persoonlijk aan te vallen toon je weinig begrip en respect voor de persoon en de mening van een ander, iets wat jij van die ander wel verwacht.
Nogmaals laten we er voor waken onze persoonlijke normen en waarden op te leggen aan anderen, kun je ergens niet om lachen (net als ik in bovengenoemd voorbeeld), zap dan gewoon verder ......
Probeer de inhoud en de bedoeling van de boodschap te begrijpen en staar je niet blind op de verpakking.
Laten we in een vrij land de vrijheid van meningsuiting als een groot goed koesteren. Doen we dat niet dan kun je ongeveer niets meer zeggen of schrijven want in een zo diverse samenleving als die in Nederland er is altijd wel iemand die zich ergens aan stoort.