Noodhulp?

Auteur Topic: Noodhulp?  (gelezen 6741 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

YNPD

• Agent
  • Forum gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 7 augustus 2011, 12:51:33
De simpele worden inderdaad opgenomen door onze SEB-ers (Service Eenheid Balie, I love afkortingen ;)). De rest wordt gedaan door de BPZ. Meestal worden daar 2 man voor uitgemaakt.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 7 augustus 2011, 13:17:17
En vanaf waar zit de scheiding?
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 7 augustus 2011, 13:56:34
Bij ons worden alle aangiftes behalve moord, doodslag en zeden, door Intake&Service gedaan. Dat zijn allemaal BOA's.

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 7 augustus 2011, 13:58:01
Bij ons worden (bijna) alle aangiftes nog steeds opgenomen door het (relatief dure) politiepersoneel.....  :|
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 7 augustus 2011, 13:59:10
Bij ons worden (bijna) alle aangiftes nog steeds opgenomen door het (relatief dure) politiepersoneel.....  :|

...geschoold op niveau 2?

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 7 augustus 2011, 14:03:33
...geschoold op niveau 2?

Nee, bijna alles wordt opgenomen door (hoofd)agenten en eventueel aanwezige studenten.
Bij ons heeft ook iedere dag een (hoofd)agent aangifte dienst....
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

Vigilance

• 4 streper eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • Homo sacra res homini
Reactie #16 Gepost op: 7 augustus 2011, 15:15:01
In Haaglanden word je vanaf kwartiel 8 ingezet op de noodhulp.
De ploegchef bepaald bij aanvang dienst wie noodhulp draait en wie wijkzorg, dit is in principe voor de gehele dienst.
Aangiftes worden opgenomen door Service en Intake, maar bij drukte springt de BPZ bij (indien mogelijk)

YNPD

• Agent
  • Forum gebruiker
Reactie #17 Gepost op: 7 augustus 2011, 16:29:39
En vanaf waar zit de scheiding?
Dat verschilt. De ervaren baliemedewerkers pakken logischerwijs meer zaken op. De OD's worden sowieso allemaal door de baliemedewerkers gedaan, meer complexe BD's (meerdere daders, meerdere feiten, dossieropbouw) worden gedaan door de BPZ. Er zal ongetwijfeld een richtlijn zijn maar die weet ik niet. Ik weet wel dat ik af en toe aangiftes moet opnemen omdat de planning 1 man achter de balie heeft gezet.

PWB

• Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #18 Gepost op: 7 november 2012, 21:31:07
Gister namens mijn stage aanwezig geweest op een controle in de regio Utrecht. De verkeersdienst van de politie regio Utrecht rijdt tijdens het surveilleren ook noodhulp meldingen. Hoe zit dat in een plek als bijv. A'dam? Rijden de "V50's" ook noodhulp?

Lijkt me wel wat  :D
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 7 november 2012, 21:33:09
Gister namens mijn stage aanwezig geweest op een controle in de regio Utrecht. De verkeersdienst van de politie regio Utrecht rijdt tijdens het surveilleren ook noodhulp meldingen. Hoe zit dat in een plek als bijv. A'dam? Rijden de "V50's" ook noodhulp?

Lijkt me wel wat  :D

De Verkeersdienst van Amsterdam-Amstelland heet officieel Dienst Controle Infrastructuur Verkeer, Team Hoofdwegen. Zij zijn verantwoordelijk voor de noodhulp op de (auto)snelwegen in de regio. Zij doen dit in de Volvo V50 en V70.