0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Valt wel mee hoor. Je trekt slechts 1 van de mijn genoemde suggesties uit het verhaal. Daardoor is het inderdaad mogelijk dat we een enkelvoud krijgen. Beetje dom om aan te nemen dat er achter een individueel voorbeeld meerdere verhalen zitten. Gezien je dus niet weet wat er schuil gaat achter de andere suggesties kun je dus ook geen uitspraak doen of het spannender gemaakt word dan het daadwerkelijk is. Maar is dat nodig? Het doet niet echt terzake. Het argument is duidelijk.
Hier spreekt "de pers" zichzelf toch een beetje tegen. In jou optreden zie ik geen levensreddend handelen, zoals je eerder wél suggereerde...
Laat ik duidelijk zijn dat jij zelf met deze opsomming komt. Ik vraag naar voorbeelden of in ieder geval naar de reden van jouw beweringen, er komt vervolgens een reden en een afzwakking van jouw eerdere gedane uitspraak. Ik heb je de kans gegeven om je bericht nader uit te leggen, die kans heb je niet of onvoldoende genomen.
Prima. Zo mag jij dat zien.
Jij vroeg zelf om het individuele voorbeeld getuige het door jou gebruikte citaat. Ik ga geen zaken toelichten waarom niet gevraagd word. Dat word dus wel door jou verwacht.
Wat valt er te verklaren? Ik denk dat mijn reactie duidelijk genoeg was.
Luke,blader eens terug. In mijn eerste citaat aan jou vraag ik een nadere verklaring aan jou over jouw gehele bericht. Daar antwoordt jij zo op terugDus ik heb weldegelijk in beginsel gevraagt aan jou of je jouw gehele bericht kunt uitleggen. Je doet vervolgens een summiere uitleg over een brand, en je zwakt vervolgens je uitspraak af over het redden van mensenlevens. Terwijl jij zelf stellig hebt beweert dat je denkt daarmee mensenlevens denkt te hebben gered. Wat moet ik nu nog geloven van jouw verhaal?
Wel handig in deze discussie is het verschil tussen houders van politieperskaarten en de jochies die met een net bij de mediamarkt gekocht toestel in de weg komen lopen.De laatse categorie verdwijnt dan ook direct achter het lintje. Met de beroepsmensen maak ik altijd even snel wat afspraken indien mogelijk/nodig. Ook bij ons lopen genoeg twitterende collega's en heb de beroepsfotograven hier nog nooit over gehoord. Ze zijn drukker met het afkraken van de meldkamer als er weer geen pers is gealarmeerd na een ongeval