Yes, de reactie die was te verwachten
Niet persoonlijk hoor, maar van mij mogen alle hulpdiensten zo scherp mogelijke foto's op internet zetten die vrij zijn voor gebruik! Zo zullen er minder mensen op af komen die op alle manieren proberen om bij een incident te komen
Ok, fotografen gaan minder verdienen. Maar als dit 1 leven red op het termijn van iemand die ergens niet hoeft te zijn vind ik het al winst
Ja deze reactie was ook te verwachten natuurlijk. Je reactie is natuurlijk gewoon onzin. Ik hoop toch ook niet dat de politie zelf botsabsorders aan gaat schaffen zodat jij geen werk meer hebt? Sowieso heeft je theorie geen zin, want er zou geen fotograaf voor thuis blijven. Zeker niet gezien het voor vele gewoon het werk is. Niet gaan is dus gewoon geen boterham.
De politie is niet opgericht om foto's aan de media te leveren. Ze moeten er dan ook alles aan doen te voorkomen dat hun foto's door media gebruikt gaan worden.
Maar goed. In het andere topic heb je jou generaliserende 'haat' en ergenis tegenover de pers al luid en duidelijk verkondigd. Die discussie nog een keer voeren is niet logisch.