wegmisbruikers

Auteur Topic: wegmisbruikers  (gelezen 8945 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #20 Gepost op: 2 april 2005, 22:36:53
POLITIE, boem deur open, gozer deruit handjes op de rug en meekomen

en pa was niet blij

en die gozer was ze rijbewijs al kwijt
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

guest1564

• Gast
Reactie #21 Gepost op: 2 april 2005, 22:38:08
Ja, voor rijdden met verdovende middelen op

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #22 Gepost op: 2 april 2005, 22:40:32
catogorie, ik ben dom, dom dom, en ze moeten mij lekker de auto afpakken en me rijbewijs en ikm oet eens een paar flinke klappen voor me kop krijgen van pa
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

guest1564

• Gast
Reactie #23 Gepost op: 2 april 2005, 22:43:11
Die vent trekt zich toch van niets of van niemand iets aan :-X en doet toch waar hij zin in heeft

bAdemArk

• Reddingsbrigade
  • Senior gebruiker
  • Homo Sapiens Non Urinat In Ventum
    • RB Zwolle
Reactie #24 Gepost op: 9 april 2005, 17:37:23
Eerst ff een Big Mac halen!

Het viel me nog mee dat ie de oprit van de Mac kon vinden en niet dwars door de voordeur naar binnen reed! Wel lachen om de ring van Zwolle zo eens te zien (hij is toch minstens 6 flitspalen gepasseerd!)

Groeten,
bAdemArk

guest1564

• Gast
Reactie #25 Gepost op: 9 april 2005, 18:36:34
Zo in de Mac Drive hadden ze hem mooi klem, hij kon geen kant op! ;D

Ambuman

• Gast
Reactie #26 Gepost op: 10 april 2005, 11:25:51
Wat ik niet begreep aan die kerel die 6 rode lichten negeerde is het feit dat ze hem nog zo lang door lieten rijden.
Bij het 4e verkeerslicht reed hij wel zowat een voetganger het leven uit terwijl zij allang de mogelijkheid hadden om hem in te halen en een stopteken te geven.

Ik hoop niet dat dat is omdat er een cameraploeg in de auto zit en dan mooie plaatjes te kunnen maken.
Dat valt mij trouwens wel vaker op, ze laten overtreders vaak nog lange tijd doorrijden en willen er vaak nog wat overtredingen bij hebben.
Ook is vaak 1 snelheidsmeting niet genoeg en wordt er nog een 2e gedaan. Het oneerlijke is dan dat vaak de hoogste meting wordt gepakt. Is het de 1e keer de hoogste dan wordt de 1e meting genomen (ookal is dat maar bijvoorbeeld een meting over 750 mtr, terwijl de 2e lagere meting over bijvoorbeeld 6 km met een geringere overschrijding is) en niet de 2e meting.
Een andere keer wordt juist wel de 2e meting genomen omdat die hoger is.
Ik vind dat een ieder zich aan de wet moet houden, dat is gewoon zo, controles en VROS zijn goede middelen, maar het moet niet te selectief gaan worden.

Dat viel me al op bij het korps waar ik gewerkt heb. Die mannen van de videosurveillance moesten per dienst met 9 verbalen terug komen. Wat was het geval: er werden 3 automobilisten aan de kant gezet en met een beetje geluk werden daar 3 verbalen op geschreven (snelheid (terecht), gordel en kentekenpapieren)

Vervolgens kan de druk eraf en kun je op je gemakkie eten.

Six-pack

• Gast
Reactie #27 Gepost op: 12 april 2005, 22:11:13
Citaat
Wat ik niet begreep aan die kerel die 6 rode lichten negeerde is het feit dat ze hem nog zo lang door lieten rijden.
Bij het 4e verkeerslicht reed hij wel zowat een voetganger het leven uit terwijl zij allang de mogelijkheid hadden om hem in te halen en een stopteken te geven.

Volledig met je eens. Ze hadden hem na het tweede keer al aan de kant kunnen zetten. Zijn rijgedrag was al zo opvallend. En er zijn in het verleden al genoeg klappers geweest op die kruispunten.

guest1564

• Gast
Reactie #28 Gepost op: 13 april 2005, 16:29:10
Dat viel me al op bij het korps waar ik gewerkt heb. Die mannen van de videosurveillance moesten per dienst met 9 verbalen terug komen. Wat was het geval: er werden 3 automobilisten aan de kant gezet en met een beetje geluk werden daar 3 verbalen op geschreven (snelheid (terecht), gordel en kentekenpapieren)

Vervolgens kan de druk eraf en kun je op je gemakkie eten.

Belachelijk!!

Karim

• Gast
Reactie #29 Gepost op: 11 maart 2006, 20:09:27
Er zijn weer nieuwe afleveringen gemaakt, de 1e is zo'n 10 minuten geleden begonnen (ff reclame nu).

Dadelijk na de reclame o.a. een van de grootste kettingbotsingen uit de Nederlandse geschiedenis (geloof ik) en de achtervolging op 'n duitser die geen zin heeft om te stoppen.

Dus verveel je je nu, ff sbs6 opzetten  ;)