03-04 september 2011 10.00-17.00 uur ANWB Live Malieveld Den Haag

Auteur Topic: 03-04 september 2011 10.00-17.00 uur ANWB Live Malieveld Den Haag  (gelezen 3433 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
De ANWB organiseert op zaterdag 3 en zondag 4 september een groots en gratis festival voor haar leden op het Malieveld in Den Haag: ANWB Live. De ANWB wil met dit evenement laten zien  wat zij als vereniging haar leden te bieden heeft.

Het Malieveld is de centrale locatie met optredens en diverse ANWB-activiteiten: leden kunnen de traumahelikopter bekijken, meedoen aan een bandenwisselwedstrijd tegen de Wegenwacht, een demonstratie auto’s taxeren volgen en live files voorlezen. Volg onze slipcursus, bekijk de traumahelikopter van dichtbij of lees een keer live de files voor. ANWB Live is exclusief voor leden en vindt plaats op zaterdag 3 en 4 september, van 10.00 uur – 17.00 uur op het Malieveld in Den Haag. De toegang is gratis. Aanmelden en  bestellen van tickets kan via anwb.nl/live2011.

De Gevarenzone
Er kan veel fout gaan onderweg. Over de kop geslagen met je auto? Een omgevallen vrachtwagen? Met spoed eerste hulp nodig? Slippen en op het juiste moment remmen? Hoezo inparkeren moeilijk? Wij helpen je weer op weg. Veel demonstraties laten dit zien en daarnaast kan je van dichtbij de traumahelikopter bekijken.


greetz,  Enrique


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #1 Gepost op: 11 augustus 2011, 12:22:05
Al bekend welke lifeliner er komt? Ik denk de lifeliner 1 of 2.


jeugdbrandweer131

  • Niet meer actief bij de brandweer.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 516
  • evenementenhulpverlener bij het NRK
    • www.dylanwildschut.nl
Reactie #2 Gepost op: 11 augustus 2011, 12:40:33
Al bekend welke lifeliner er komt? Ik denk de lifeliner 1 of 2.
of de lifeliner 5 of 6  ;)
gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat. [IMG]http://www.t-tools.nl/Monitor/17.gi


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #3 Gepost op: 11 augustus 2011, 19:26:33
Ja dat kan natuurlijk ook!  O0


jeugdbrandweer131

  • Niet meer actief bij de brandweer.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 516
  • evenementenhulpverlener bij het NRK
    • www.dylanwildschut.nl
Reactie #4 Gepost op: 11 augustus 2011, 20:23:41
gelukkig mag ik meemaken welke lifeliner er komt  ;D ;D
gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat. [IMG]http://www.t-tools.nl/Monitor/17.gi


KoenL

  • http://www.koenlaureij.nl
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 346
    • Koen Laureij Fotografie
Reactie #5 Gepost op: 11 augustus 2011, 20:53:03
De Lifeliner 2 zal hiernaartoe komen. Deze blijft inzetbaar gedurende deze dag. Waarschijnlijk is de helikopter niet heel de dag hier aanwezig, de exacte tijd (ook van de rest van het programma) zal later bekend worden gemaakt.
Freelance fotograaf in Utrecht en omstreken voor diverse media. Een selectie van mijn werk is te zien op mijn website www.koenlaureij.nl.


(EHBO)

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 278
  • EHBO, Rode Kruis, Buurttoezicht-Wielwijk enz.
    • Buurttoezicht Hardinxveld-Giessendam
Reactie #6 Gepost op: 11 augustus 2011, 22:29:40
De Lifeliner 2 zal hiernaartoe komen. Deze blijft inzetbaar gedurende deze dag. Waarschijnlijk is de helikopter niet heel de dag hier aanwezig, de exacte tijd (ook van de rest van het programma) zal later bekend worden gemaakt.

Bron??
Met vriendelijke groet,  Jorrit  


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #7 Gepost op: 11 augustus 2011, 22:57:52
De Lifeliner 2 zal hiernaartoe komen. Deze blijft inzetbaar gedurende deze dag. Waarschijnlijk is de helikopter niet heel de dag hier aanwezig, de exacte tijd (ook van de rest van het programma) zal later bekend worden gemaakt.
Bron??

Misschien logisch gedacht, maar als het MMT inzetbaar blijft, moet zij wel in haar inzetgebied zijn. Den Haag valt in het primaire inzetgebied van de LL-2.


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #8 Gepost op: 12 augustus 2011, 19:12:09
Er is toch ook een reserve heli?

Ik denk eerder dat die komt  ;)
Met Vriendelijke Groet.....


KoenL

  • http://www.koenlaureij.nl
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 346
    • Koen Laureij Fotografie
Reactie #9 Gepost op: 12 augustus 2011, 23:33:31
Bron??

Als beheerder van LifelinerNederland.nl hebben we aardig wat bronnen bij de ANWB MAA  ;)

Er is toch ook een reserve heli?

Ik denk eerder dat die komt  ;)

Nee, dat is niet logisch. Als je weet hoeveel kosten hieraan verbonden zijn begrijp je waarom. Er zijn 4 traumahelikopters operationeel. Simpel gezegd staat de traumahelikopter heel de dag te wachten op een melding, of dit nou gebeurd op de basis, of op het Malieveld, zolang het MMT maar met (+-) 2 minuten de lucht in kan.
Freelance fotograaf in Utrecht en omstreken voor diverse media. Een selectie van mijn werk is te zien op mijn website www.koenlaureij.nl.