0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Die Nokia heb ik ook Leuk dingetje, alleen ik heb de versie met draaiknop aan de achterkant dat is vreselijk irritant.Binnenkort met progammeren keer uitzetten
Een ronde draaiknop waar je de kanalen mee opzoekt. Zit er in die draaiknop toevallig ook nog een knop waar mee je kunt schakelen naar een ander kanaal.
Klopt! hoor je ook zoon mannenstem als je van kanaalwisselt
JA, zo'n zwoele stem die begint op of af te tellen. Dan hebben we dezelfde in gebruik.
Bij de KMar gebruiken ze deze SepuraHet betreft de Sepura SRH3800
Gelukkig is mijn regio al een tijd bezig om een vervanger te zoeken en ik mag waarschijnlijk binnenkort het 1e model testen op straat (en dat vind ik dan wel weer leuk . De keus zal waarschijnlijk vallen op de Sepura STP8000, en mijn vraag was of iemand al ervaringen met dat ding heeft? Ik heb er even mee mogen spelen op de meldkamer en het lijkt me een top apparaat:+ Antenne op spreeksleutel (kon Motorola ook maar goed)+ Zonder spreeksleutel goed te verstaan (Motorola's behuizing ging resoneren, was niets van te maken)+ Zeer dun in vergelijking met huidige Motorola+ Toetsen veel beter te bedienen+ StatusLED (waren we al gewend, dus ik vind 't fijn)+ SIM kaart slot voor GSM feature (geen idee of dat gebruikt gaat worden)+ MicroSD slot voor MMS achtige berichten+ Gewoon klein - Slechts 1 'softkey' op de spreeksleutel (huidige spreeksleutel heeft er 2: info aanvraag, spraak aanvraag)- Slechts 1 'softkey' naast de PTT knop op de porto (zie boven)
Deze wordt bij ons niet gebruikt, misschien in een ander district? (Schiphol?). De nieuwe heeft ook een ander model.
de SRH3800 word inderdaad op schiphol gebruikt
zou er bij de nieuwe porto wel gebruik gemaakt kunnen worden van de "scan"functie? (makkelijk bij solo surveillance)