[offtopic]Ik was niet helemaal duidelijk in mijn vorige post. Ik bedoelde eigenlijk dat wij als KMar nieuwe porto's krijgen!
De nieuwe porto's zijn geen vervanging voor Sepura, maar vernieuwde Sepura porto's. Ze zijn een stuk dikker, groter en er zitten een kleurenscherm in. Verder passen de oude aansluitingen niet meer op deze, is de nieuwe spreeksleutel een stuk minder flexibel (Wordt nog wat in de winter met die parka's, die wij dragen), en zitten er verder geen nieuwe opties op, en krijgen we maar 1 batterij(oude passen niet) per geleverde portofoon.
Je kan de houder ook niet meer vastzetten op een bepaalde positie, heb zelf ook geen ideale plek gevonden aan mijn koppel waar ik hem kan dragen zonder er last van te hebben. Verder is het display wel mooi door de kleur, maar geef mij maar de oude vanwege het draagcomfort!
Oh en was ik bijna vergeten te zeggen dat deze vernieuwde portofoon niet meer in de portofoon houder past in de auto's (Astra's). De nieuwe Golf heeft gelukkig een mobilofoon.
Geef mij maar zo'n portofoon als bij onze regiopolitie, die vol met handige functies zit.[/offtopic]