wilde achtervolging A4

Auteur Topic: wilde achtervolging A4  (gelezen 4386 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Gepost op: 7 december 2004, 15:41:31
maandag avond werd na een inbraak in hoofddorp een wilde achtervolging gehouden op de A4, die eindigde in een winkel van de shell, waarna enkele agenten meerdere schoten lostte  en de dieven er met een gestolen politieauto vandoor gingen die later beschadigd werd teruggevonden ( de 84.10)

Ik hoorde het op mijn scanner en hoorde zelfs in aalsmeer de sirene`s over de a4 waarna er een politieheli werd opgeroepen om te helpen zoeken
daarna hoorde ik dat er een iemand werd opgepakt.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2004/12_december/07/binnenland/1207_Achtervolging_snelweg_0745.xml

iemand meer info of foto`s ?? :-\


GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


firemanr

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 7 december 2004, 22:39:13
Is nu(!) op SBS^.... ;D


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #2 Gepost op: 12 december 2004, 15:48:25
Is nu(!) op SBS^.... ;D

Vind je het niet stom dat iemand z'n politieauto zo achter laat dat er zonder problemen mee weggereden kan worden? Leren ze dan niet op de politieschool hoe je de sleueltjes eruit moet halen??  ;D  ;D

Maar dan vind ik nog niet goed dat je dan notabene een politieauto steelt, boeven hebben werkelijk nergens meer respect voor, eerst oude dametjes en nu zelfs de politie die beroofd wordt!! >:(

Henk


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3 Gepost op: 12 december 2004, 17:22:54


Vind je het niet stom dat iemand z'n politieauto zo achter laat dat er zonder problemen mee weggereden kan worden? Leren ze dan niet op de politieschool hoe je de sleueltjes eruit moet halen??  ;D  ;D

Maar dan vind ik nog niet goed dat je dan notabene een politieauto steelt, boeven hebben werkelijk nergens meer respect voor, eerst oude dametjes en nu zelfs de politie die beroofd wordt!! >:(

Henk

Henk



bij de meeste politieauto`s draait de motor om de zwaailampe van stroom te voorzien en als je snel je auto uit moet heb je misschien geen tijd om em uit te zette
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #4 Gepost op: 12 december 2004, 17:56:18


bij de meeste politieauto`s draait de motor om de zwaailampe van stroom te voorzien en als je snel je auto uit moet heb je misschien geen tijd om em uit te zette
Of je verwacht misschien nog verder te moeten per auto..als je dan eerst weer moet starten levert een extra vertraging op....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Gast48368

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 12 december 2004, 17:58:29

Of je verwacht misschien nog verder te moeten per auto..als je dan eerst weer moet starten levert een extra vertraging op....


Als je je auto kwijt bent is het vertragingsleed groter ;D ;D ;D


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #6 Gepost op: 12 december 2004, 18:36:05

Of je verwacht misschien nog verder te moeten per auto..als je dan eerst weer moet starten levert een extra vertraging op....


Zijn jullie dan niet bang dat ie gestolen wordt ofzo?? :D

Henk


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #7 Gepost op: 12 december 2004, 20:46:24


Zijn jullie dan niet bang dat ie gestolen wordt ofzo?? :D

Henk

''vroeger'' was er nog ontzag voor politie en werden ze nooit gestolen

heeft er trouwens nog iemand foto van t voertuig?? (8410)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #8 Gepost op: 13 december 2004, 21:36:08


Zijn jullie dan niet bang dat ie gestolen wordt ofzo?? :D

Henk
Die bus van ons wil echt niemand in rijden ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #9 Gepost op: 13 december 2004, 21:41:55

Die bus van ons wil echt niemand in rijden ::)
Heb je het nu over die supersnelle transporters  :P