Verzameling Lichtbalken, Zwaailichten etc. etc. etc

Auteur Topic: Verzameling Lichtbalken, Zwaailichten etc. etc. etc  (gelezen 140553 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

FlyingDutchman

• HV-geïnteresseerde ingenieur
  • Senior gebruiker
Reactie #130 Gepost op: 21 oktober 2012, 21:12:41
Ik vind 250 ook een mooie grens...  998765
Groeten  FlyingDutchman  "Be careful out there..." ("Hill Street Blues")

Gast

• Gast
Reactie #131 Gepost op: 23 oktober 2012, 22:18:17
Potdomme, zo ben je jaren op zoek naar een Val-U-Bar, zo vind je er na lang zoeken en wat hulp eentje in de USA.... en zo worden me er nog 2 aangeboden in het blauw-blauw vanuit de UK....  :|  :P  098uo  098uo inclusief de 3 andere balken die vanuit de UK nog moeten komen is het denk ik goedkoper met de Euroshuttle trein naar de UK dan het laten versturen van die dingen !!

klotehobby ook  >:D

sylvester1986

• Gast
Reactie #132 Gepost op: 23 oktober 2012, 22:41:33
Nee hoor, zo hebben wij meer balken te bezichtigen in het 1e lichtbalken en zwaailichten museum ;D ;D >:D

FlyingDutchman

• HV-geïnteresseerde ingenieur
  • Senior gebruiker
Reactie #133 Gepost op: 24 oktober 2012, 09:53:52
@Caprice 9C1, denk er wel aan dat je in de planning voor het museum een extra dikke kabel bij Nuon aanvraagt? Ook voor de koeling - als al die balken aangaan heb je geen verwarming meer nodig >:D
Groeten  FlyingDutchman  "Be careful out there..." ("Hill Street Blues")

HIT

• Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
    • Harm Infra Transport
Reactie #134 Gepost op: 24 oktober 2012, 15:25:17
@Caprice 9C1, denk er wel aan dat je in de planning voor het museum een extra dikke kabel bij Nuon aanvraagt? Ook voor de koeling - als al die balken aangaan heb je geen verwarming meer nodig >:D

Vergeet ook niet een goede sprinkler installatie!! Misschien handiger om naast een brandweer kazerne te gaan zitten..... Heb je het in gebruik van OGS ook gelijk getackeld ^-^.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.

Canonfreak

• Senior gebruiker
Reactie #135 Gepost op: 24 oktober 2012, 16:18:44
Potdomme, zo ben je jaren op zoek naar een Val-U-Bar, zo vind je er na lang zoeken en wat hulp eentje in de USA.... en zo worden me er nog 2 aangeboden in het blauw-blauw vanuit de UK....  :|  :P  098uo  098uo inclusief de 3 andere balken die vanuit de UK nog moeten komen is het denk ik goedkoper met de Euroshuttle trein naar de UK dan het laten versturen van die dingen !!

Hoe zit het met het fotodagje Caprice? ^-^ ::)

Gast

• Gast
Reactie #136 Gepost op: 25 oktober 2012, 00:46:26

Zwaailichten draaien op 12 volt jongens, niet op 220 he ;) ;)
Dat foto-dagje dat laat ik nog even op zich wachten, zoals het er nu naar uitziet ben ik daadwerkelijk van plan om over 2 weken naar de UK te rijden (inclu euroshuttle) en dan de nodige balken mee retour te nemen... denk aan groene Centurion's, groene Optimax, blauwe Val-U-Bar...... 098uo  098uo
Jazeker dat er een fotodagje nog moet komen, alle balken uit de rekken en allemaal op de plaat  :D

CMKmaat

• What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #137 Gepost op: 25 oktober 2012, 01:31:37
alle balken uit de rekken en allemaal op de plaat  :D

Tegelijk?
Werkend?
's avonds?

Ijdele hoop maar het lijkt me zoooo mooi.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.

Gast

• Gast
Reactie #138 Gepost op: 25 oktober 2012, 01:38:00
Dan zal ik een behoorlijk aantal accus nodig hebben 😁 in ieder geval al voor een stuk of tien, vijftien...😃

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #139 Gepost op: 25 oktober 2012, 07:15:37
Vergeet ze zonnebrillen niet voor je woonwijk. ;)