Verzameling Lichtbalken, Zwaailichten etc. etc. etc

Auteur Topic: Verzameling Lichtbalken, Zwaailichten etc. etc. etc  (gelezen 141468 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

Enrique

• Senior gebruiker
Reactie #140 Gepost op: 25 oktober 2012, 07:43:55
En ook de epileptiemedicatie niet vergeten! ;-)
greetz,  Enrique

Canonfreak

• Senior gebruiker
Reactie #141 Gepost op: 25 oktober 2012, 11:37:00
...
Jazeker dat er een fotodagje nog moet komen, alle balken uit de rekken en allemaal op de plaat  :D

Gaaf, ben benieuwd! O0

Dan zal ik een behoorlijk aantal accus nodig hebben  in ieder geval al voor een stuk of tien, vijftien...

Vergeet ze zonnebrillen niet voor je woonwijk. ;)

En vergeet er niet een week voor uit te trekken, zal wel even duren... :D

Gast

• Gast
Reactie #142 Gepost op: 28 oktober 2012, 00:58:48
De trip naar Engeland gaat door volgende week ;)  Er komen 8 of 9 balken en nog wat losse spullen mee retour naar het vaste land   098uo
Kennen we dat liedje nog? ♪♫ 'Heb mijn wagen, volgeladen ♪♫ vol met oude... LICHTBALKENNNNN ♪♫ !   ;D  ;D  ;D

Het lijstje van lichtbalken die toegevoegd worden aan mijn verzameling binnen nu en 2 weken, vanuit Marktplaats, Ebay en andere bronnen:

- Fedsig Vama P3000 strobes  oranje
- Fedsig Turbobeam draaiers                          blauw
- Code3 360 draaiers                                    blauw
- Whelen Ultra Edge 9U strobes UK ambulance  blauw
- Whelen Val-U-Bar draaiers USA versie           rood
- 2x Whelen Val-U-Bar strobes UK versie          blauw
- Premier Hazard Maxim90 NL ambulance          blauw
- Premier Hazard Maxim90                             rood
- Fedsig Vama Vista LED NL Politie                  blauw met traffic advisor en PD groen
- W&G Topas                                              groen / blauw
- Premier Hazard Optimax draaiers UK DOCTOR-tekst  groen
- Whelen Centurion draaiers UK DOCTOR-tekst          groen
- leeg Whelen Ultra frame

.. mijn vriendin is gestopt met zoeken op Funda naar huizen met een garage en zoekt nu naar huizen met een .... schuur... erbij ...  e050  e050

André Welten

• Senior gebruiker
Reactie #143 Gepost op: 28 oktober 2012, 01:03:18
Da zou ik op zoek gaan naar een (voormalige) boerderij met een hele grote hooischuur...

Gast

• Gast
Reactie #144 Gepost op: 28 oktober 2012, 01:07:24
Da zou ik op zoek gaan naar een (voormalige) boerderij met een hele grote hooischuur...
In de regio Hoorn / Zwaagdijk / Bovenkarspel waar ik zoek kom je die nog wel eens tegen inderdaad .... ;)

Gast

• Gast
Reactie #145 Gepost op: 30 oktober 2012, 22:14:46
Kratje 1 LEDs, LED flitsers, nog meer LEDs

Kratje 2 LEDs, LEDs, LEDs

Kratje 3, Vista draaiers, draaiers, draaiers, takedowns, flashers, intersection sweeps, lowerlens-filters.

Kratje 4, Excalibur onderlenzen, MX7000 alleylights, diamond-mirrors onderlens-filters en rotatorfilters, XS8000 lensjes

Kratje 5, Whelen strobes, strobes, strobes... halogeen units, alleylights and so on and so on

En de overige 35 kratjes, daarvoor was geen tijd om foto's van te maken....  :-X  :-X

;D

HIT

• Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
    • Harm Infra Transport
Reactie #146 Gepost op: 30 oktober 2012, 22:20:57
Ik vind persoonlijk kratje 3  wel wat hebben >:D
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.

skippy02

• Senior gebruiker
  • Scanman Jan
Reactie #147 Gepost op: 30 oktober 2012, 22:24:51
@Caprice,

En nog 35 kratjes!!!???? Waar komt al dat spul vandaan, Caprice?
Ben je al naar Engeland geweest en heb je ze daarvandaan meegenomen of is het je verzameling wat je tot nu toe vergaard hebt?

Ik geloof dat "Man bijt Hond" binnenkort ook op je stoep staat.  :P ;D
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.

Gast

• Gast
Reactie #148 Gepost op: 30 oktober 2012, 23:45:49
Ik vind persoonlijk kratje 3  wel wat hebben >:D
De middelste rotators en een reserve-draaier voor je rechterkant heb ik inmiddels apart gelegd HIT ;)

@Skippy02
JAAAAAAAAAAAREN-lang verzamelen, spullen kopen op eBay, spullen via mijn contacten in de USA over laten komen, zelf de nodige ingangetjes kennen en dat dus al JAAAAREN-lang  ;)
IK ga aanstaande dinsdag naar Engeland toe en dan komt er heel wat spul mee retour, ook voor andere verzamelaars (en tevens forumleden  ;D )
Uiteraard volgt er een foto-verslag :D

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #149 Gepost op: 31 oktober 2012, 20:39:17
De middelste rotators en een reserve-draaier voor je rechterkant heb ik inmiddels apart gelegd HIT ;)

@Skippy02
JAAAAAAAAAAAREN-lang verzamelen, spullen kopen op eBay, spullen via mijn contacten in de USA over laten komen, zelf de nodige ingangetjes kennen en dat dus al JAAAAREN-lang  ;)
IK ga aanstaande dinsdag naar Engeland toe en dan komt er heel wat spul mee retour, ook voor andere verzamelaars (en tevens forumleden  ;D )
Uiteraard volgt er een foto-verslag :D

Heb je nog groene China-wonky-tonky TIR3's? :)

--------------

Vandaag dit led-prulletje via eBay ontvangen als halogeen vervanging in de takedowns van de LFL. Meine gute, ik zie nix meer  :o 8)

Aanrader, al kostte 't wel wat soldeerwerk de voetjes zijn de 'slank' om goed in de socket te passen:

http://www.ebay.nl/itm/130597125550?var=430036695984&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649