Verzameling Lichtbalken, Zwaailichten etc. etc. etc

Auteur Topic: Verzameling Lichtbalken, Zwaailichten etc. etc. etc  (gelezen 140552 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

guest14264

• Gast
Reactie #160 Gepost op: 6 februari 2013, 18:03:42
Wat een gruwelijk vet ding, heb je bijna een opleiding voor nodig om al die standen te onthouden ;)

EvEs

• HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
Reactie #161 Gepost op: 6 februari 2013, 23:19:08
Was dat een Vision of een Vector (bij M vandaan toch?)
Mijn Premium Vision staat "gewoon" thuis ;) De resterende grofweg 90/95 balken die thuis staan moet ik nog inventariseren  0098

Een echte gloedje nieuwe vision! Maar die komt van ex verzamelaar E.C. oorspronkelijk zat er een oude controller bij, maar daar zijn de knopjes van stuk en er zat geen sirene op. dus ik heb op ELB een ss2000 type controller gekocht (met sirene)

En ik ben nog steeds jaloers....... resterende 95 balken? Wtf

Wat een gruwelijk vet ding, heb je bijna een opleiding voor nodig om al die standen te onthouden ;)

Standen onthouden gaat wel... moet je hem eens programmeren. Dan mag je toch eerst een flinke pil papierwerk doornemen

Gast

• Gast
Reactie #162 Gepost op: 7 februari 2013, 00:00:23
Een echte gloedje nieuwe vision! Maar die komt van ex verzamelaar E.C. oorspronkelijk zat er een oude controller bij, maar daar zijn de knopjes van stuk en er zat geen sirene op. dus ik heb op ELB een ss2000 type controller gekocht (met sirene)

En ik ben nog steeds jaloers....... resterende 95 balken? Wtf`
Ach, E.C. ja, dan weet ik welke balk dat was ;) Klopt, een Vision heeft geen sirene erbij in de brain, een Premium Vision heeft dat wel, maar idd, een SS2000 aan je Vision hangen en klaar ben je :D

Citaat
Standen onthouden gaat wel... moet je hem eens programmeren. Dan mag je toch eerst een flinke pil papierwerk doornemen
Ik heb dan ook meerdere malen de papieren door moeten nemen om hem überhaupt geprogrammeerd te krijgen zoals ik het wilde haha  0098 Daarna, gewoon, eraf blijven  0098

EvEs

• HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
Reactie #163 Gepost op: 8 februari 2013, 12:05:47
de bovenste was inderdaad de oude controller, de onderste is de "nieuwe"

Gast

• Gast
Reactie #164 Gepost op: 8 februari 2013, 13:58:06
Weer heel voorzichtig met die bovenste, die worden "geld waard" in verzamelaarstermen. Juist omdat ze niet al te best waren zijn ze heel snel gewisseld voor die andere modellen.
Ik heb het geluk dat ik er eentje heb maar mocht je die ooit weg willen doen, contact me !  O0

Gast

• Gast
Reactie #165 Gepost op: 28 februari 2013, 00:53:45
Vorige week en deze week meer en meer balken naar de opslag gebracht, het voorhokje en de zwaailichtkamer behoorlijk uitgeruimd met geweldige hulp.
Al die tijd heb ik me behoorlijk verrekend over de aantallen die ik heb  >:D Een snelle telling van de balken boven, en de 104 balken in de opslag brengt het voorlopig totaal, inclusief de mini-balken en nog op te bouwen frames, op 204  ;D

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #166 Gepost op: 28 februari 2013, 10:31:02
Vorige week en deze week meer en meer balken naar de opslag gebracht, het voorhokje en de zwaailichtkamer behoorlijk uitgeruimd met geweldige hulp.
Al die tijd heb ik me behoorlijk verrekend over de aantallen die ik heb  >:D Een snelle telling van de balken boven, en de 104 balken in de opslag brengt het voorlopig totaal, inclusief de mini-balken en nog op te bouwen frames, op 204  ;D

Iets met verslaving en/of een uit de hand gelopen hobby............. :-X

Gast

• Gast
Reactie #167 Gepost op: 28 februari 2013, 13:08:56
Een kennis van me heeft meer dan 500 bijzondere postzegels maar daar hoor je nooit iemand over  ;D  ;D  ;D
Ik zou eerder zeggen, gedreven, gepassioneerd, bevlogen en nog compleet in de hand; alleen wat ruimtegebrek maar ook dat is op te lossen  ^-^

owslicht

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #168 Gepost op: 26 juni 2013, 21:08:38
Hey Rene,

alles wel? ik lees dat je 204 balken hebt, als je niet op past heb je straks de grootse verzameling van de wereld ;)

Ik heb nog 2 Federal Signal Vision controllers liggen inclusief verschillende IC's GEN, POL etc.
1 is sowiezo voor een vision inclusief aansturing van de TA, de andere volgens mij een vroeg type SS2000 en zonder aansturing van TA.
Als je er belang bij hebt kan ik van het weekend wel wat foto's maken.

Grt,

Gerrit Jan

Citaat van: Caprice 9C1 link=msg=1126564 date=1360328286
Weer heel voorzichtig met die bovenste, die worden "geld waard" in verzamelaarstermen. Juist omdat ze niet al te best waren zijn ze heel snel gewisseld voor die andere modellen.
Ik heb het geluk dat ik er eentje heb maar mocht je die ooit weg willen doen, contact me !  O0

Gast

• Gast
Reactie #169 Gepost op: 28 juni 2013, 09:29:18
Check je PM, GJ! ;) 225 balken inmiddels en als het goed is staat balk 226 bij één van de buren die hem in ontvangst genomen heeft ;)