Die is overduidelijk te breed voor een Volvo, sterker nog, je hebt er ooit eens zelf een foto van gemaakt dat hij op een Sprinter zat met kenteken VG-TN-54 en wagenparknummer 44 (spatbord) nummer 5354 (achterdeur) en 39966 (achterraam), waarschijnlijk van Amerongen maar die foto's heb je zelf geschoten. De lengtes komen niet overeen, of je hebt een verkeerde foto geupload want dat verschil ziet iedere zwaailichtkenner
Hoi René, bedankt voor het meedenken. Uiteraard weet ik welke auto je bedoeld, kijk maar eens goed naar de foto en je zult zien dat deze langer is dan mijn Edge, dus dat is hem niet (helaas, had ik graag willen hebben die dakset)
Foto van Max le Blanc uit 2005 een aantal berichten terug met deze setup ken ik uiteraard ook, zo waren ze immers standaard in die tijd op de Volvo's in Amsterdam(zonder takedowns + matrix board voor in de dakset) en zo herinner ik ze me ook dus daar is geen misverstand over.
Waarom ik de vraag dan toch stelde? .... Misschien reed er toch een Volvo als vreemde eend in de bijt rond in het Amsterdamse met deze dakset?.... Want.... Ik heb er een Volvo onderbak bij, op de onderbak zelf staat AA, ik ga uit dat daarmee Amsterdam-Amstelland mee wordt bedoeld en ik weet uiteraard hoe ik eraan ben gekomen. Er staat ook ook nog een nummer op de onderbak "5260" nu ben ik niet bekend met de nummering van Amsterdamse politie voertuigen, maar zou dit eventueel een voertuig nummer kunnen zijn? Iemand die weet hoe die nummering in elkaar steekt?