De foto van jouw balk is duidelijk langer dan een 44inch standaard dakset zoals ze hier in AA gereden hebben. Blauwe corner, oranje flasher/strobe en dan direct het zwarte middendeel. Jij hebt er nog 2 TD"s naast, dat is al 8 inch meer. Het moet al een 52 inch lengte zijn, meet hem dan maar eens na.
Er zijn nog foto's van een Chrysler Voyager met een daknummer 5305 waarop zo'n Edge staat. Zoeklamp ervoor, textbord achterop, ook van Amerongen. Die komt meer in de buurt.
haha we zitten precies op de zelfde lijn, eerlijk gezegd ging ik er vanuit dat dat hem ook altijd was tot dat ik wat oud beeld materiaal tegen kwam....zoals je duidelijk kunt zien @ 13:18 zit er achter in de balk een TA en dus ook geen SA40 speaker, mijn Edge he
eft geen TA en wel een SA40. Kenteken is duidelijk te zien in het filmpje en gaat om de 5305, moet ook nog ergens foto's hebben maar het kenteken komt overeen en er is altijd maar een Chrysler geweest.
Ik heb even gemeten en de balk is 130cm breed, toen ik deze Edge uit mijn opslag pakte lag de onderbak er los bij, omdat deze Edge geen voetjes heeft ga ik er vanuit dat de onderbak bij deze Edge hoorde. Van de onderbak weet ik 100% zeker dat die afkomstig is van Amsterdam-Amstelland gezien zijn opschriften aan de onderkant.
@ 13:18 & 16:08 duidelijk te zien:
http://www.youtube.com/watch?v=p0JrgyYutKs