Weer wat geleerd: bij het openschroeven van een aantal (WS2000) Edge balken heb ik verschillende soorten corner tubes gezien.
Edge (WS2000) uit
1998 met turbo tubes? (zwarte behuizing, model (turbo) zat ook in de voorgaande type Edge, opvolger van de J-tube?)
Edge (WS2000) uit
2000 met corner tubes op onderstaande foto model benaming weet ik niet, iemand die het weet?
Edge (HR2100) uit
2001 met 9m corner tubes.
Deze corner tube zit in mijn (WS2000) Edge uit 2000 weet iemand de type benaming van deze flitser? Er zit in metaal frame aan de achterzeide waardoor je hem in het frame van de Edge kan schuiven. Helaas zijn er 2 van de 4 flitsers kapot heeft iemand deze toevalig nog liggen?
Wat mij nu pas opvalt is dat door het model behuizing het mogelijk is om de lampjes van de lowdown alley's naar buiten toe te richten zijn, terwijl dit bij de 9m tubes en de turbo tubes niet mogelijk is, hierbij kunnen de lampjes alleen naar binnen toe gericht worden en weerkaatst een deel van de flits tegen de achterkant van de alley aan (!)
Bij het model flitser welke ik zoek (model naam weet ik dus niet) kunnen de alley's wel naar buiten toe gericht worden en zitten ze de flits ook niet in de weg zoals bij bovenstaand 9m wel het geval is.