Verzameling Lichtbalken, Zwaailichten etc. etc. etc

Auteur Topic: Verzameling Lichtbalken, Zwaailichten etc. etc. etc  (gelezen 140575 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #110 Gepost op: 17 augustus 2012, 21:32:32
Die Vista is Belgisch? Ik kan me niet herinneren dat men in NL zo reed/rijdt.
Komt waarschijnlijk uit NHN, die hebben zo op de VW Sharan gezeten.

sylvester1986

• Gast
Reactie #111 Gepost op: 17 augustus 2012, 23:15:14
Komt waarschijnlijk uit NHN, die hebben zo op de VW Sharan gezeten.
Thanks O0
Even 1 opgezocht, maar deze bevat geen Rood middenstuk.
http://www.carsandracingstuff.com/library/s/sharan.php

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #112 Gepost op: 18 augustus 2012, 03:07:25
Die Vista is Belgisch? Ik kan me niet herinneren dat men in NL zo reed/rijdt.
Volgens mij heb je die Amberkleurige aerodynic goed lopen poetsen?

O.a. de Strand voertuigen van Hollands-Midden en Kennemerland rijden/reden er zo bij  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

sylvester1986

• Gast
Reactie #113 Gepost op: 22 augustus 2012, 14:06:47
Ik heb op dit moment een Axixtech Titan, een goedkope Blauwe mini lichtbalk (Wat weer lijkt op een Whelen Responder)

en een Whelen Cadet en had een LED Flitser wat leek op een Whelen L53.

Whelen Responder voor de beeldvorming.

sylvester1986

• Gast

Gast

• Gast
Reactie #115 Gepost op: 25 september 2012, 23:32:13
Zoals in een ander topic al gemeld, het is me gelukt om 1 van de lichtbalken op mijn "Die wil ik persé nog hebben" lijstje te bemachtigen! Met hulp van een Duitse collega die hem voor me mee genomen heeft, de Aerodynic 24EAH-T oftewel de LAPD Aerodynic!
Op basis van een Aerodynic 24EH, waar 2 PAR36 lampen voorin gemonteerd zijn gekoppeld aan een Code3 flasher met takedown-override, een speciaal gebogen spiegel om die PAR36's heen en de typische Hella mistlampen als Alleylights!
Helaas is de kabel bijzonder kort geknipt dus testen kan ik hem nog niet maar hier zijn de eerste foto's!

En nummer 2 op het eerder genoemde lijstje gaat ook nog lukken deze week als die Amerikaan accoord is met mijn bod op zijn rode Whelen Val-U-Bar ;)

Michael 2141

• Brandweer - Manschap A
  • Forum gebruiker
  • Zwaailichtverzamelaar
Reactie #116 Gepost op: 15 oktober 2012, 16:21:00
Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik het hier post maar aangezien mijn post vorige keer verplaatst werd doe ik het maar hier  ;D
Gister eventjes mijn 'nieuwe' Whelen Centurion omgebouwd met wat PD groen erin !

Nog nieuw in het zakje

Zonder en met groen

En dan nog een filmpje met het resultaat  :D

Gast

• Gast
Reactie #117 Gepost op: 18 oktober 2012, 01:19:58
Leuk om te zien Michael!! Ik heb ze ook nieuw in het plastic zakje boven in de voorraad liggen ;) ;)

Mijn lijstje "Balken die ik persé wil hebben" was al ingekort met de echte LAPD Aerodynic, nu komt nummer 2 van die lijst er toch ook aan!
Een Whelen Val-U-Bar!! Het halogeen model van een behoorlijk wat jaren geleden die vanwege de lagere prijs (Val-U  = value) als alternatief werd aangeboden voor de duurdere strobe-balken.
Ik heb via een Fire Department in de USA een zo goed als nieuwe rode Val-U-Bar onderweg hiernaartoe, 4 draaiers en spiegels erin!!

Een voorproefje!

098uo 098uo

sylvester1986

• Gast
Reactie #118 Gepost op: 18 oktober 2012, 18:06:05
Proficiat Kerel. ;)

Gast

• Gast
Reactie #119 Gepost op: 18 oktober 2012, 18:08:04
Proficiat Kerel. ;)

Thanks!
Via via werd mijn "gotta have-list" doorgespeeld en kwam terecht bij een kleine fire department, waarvan de Firechief notabene persoonlijk mij het berichtje stuurde dat ze die balk nog hadden liggen! :D
Gaaf toch!!