Haha nee uiteraard niet.
Ik doel op de keuringen ece.
Hoe kan de ene lamp wel door de keuring komen en andere niet.
Die ledbalk usa cornergeval lijkt me een prima fel ding. Waarom dan niet ece goedgekeurd? Waarom mag het hier niet? Wat is er anders in de EU tov USA qua lichtbalktoepassing.
Ik weet dat de eisen voor amber anders zijn dan voor blauw. De lichthoek van amber is anders, vandaar dat er bij de ece linz6 een witte reflector zit ipv een chromen en een difuus lensje. De justice corners hebben een extra lensje er voor om het licht te breken.
Zelfs bij de ece beacon ( de l32 voor de eu markt) zitten deze lensjes voor.
Andere merken passen okk de lensjes en de leds aan om ze in de keuringaseisen te laten vallen. Sommige merken doen dat door ledjes te overpoweren (sommige megaflash balken) die van whelen zijn nou juist gedowngrade. De linz6 gebruikt met 6 ledjes per stuk volgens de opgave maar iets van 4w... de 4 led versies van vergelijkbare types gebruiken flitser met 4 leds 12w...
Zo gaat je led natuurlijk veel langer mee en hoef je je minder zorgen te maken om de levensduur.
Een fabrikant zal er een goede reden voor hebben een hele nieuwe unit te ontwerpen. Dit kost immers een hoop geld. Ze zullen dit dus vast met een goede redden gedaan hebben.