Sjongejonge, houdt dat gezeur hierover dan nooit op? Laat ieder zijn werk gewoon lekker doen. Ik kan er ook niet wakker van liggen dat er in andere beroepsgroepen wel eens (veel belangrijkere) zaken anders lopen die beter zouden kunnen.
Waar het mij omgaat is dat hier alle agenten elkaar de hand boven het hoofd houden.
En nooit is toegeven dat ze mensen zijn en dat ze ook fouten maken.
Nee alle collega's houden bij elkaar de hand boven het hoofd.
en als er dan een burger daar iets over zegt weten we niet waar we over praten en moeten wij gewoon onze mond houden.
Maar voordat alle agenten er over gaan vallen, ben ik erg nieuwsgierig hoe de andere beroepsgroepen er over denken.
Zijn er nog verpleegkundigen of verkeersregelaars of RWS mensen die de gedachten er is over willen laten gaan.
Het is een forum dus er mag best gediscuseerd worden hier over. En als ik een keer sorry moet zeggen vind ik dat ook niet erg sta ik daar voor open. Er valt mij iets op en ik leg het hier neer op het forum om er eens over te "praten"
En om terug te komen HAVP dat er andere zaken belangrijk zijn natuurlijk heb je groot gelijk in en als die mensen ook zeggen dat ze fout zitten als ze een foutje maken dan is dat ook netjes...
Maar daar zijn sommige mensen zo moeilijk over, zeggen dat ze fout zitten... en dan is het wel eens mooi dat er eens iemand er eens een punt van maakt en het eens er boven op gooit op een nette sociale wijze. En de beestjes een naam durf te geven.
We zijn er hier toch voor om te discussiëren over de vele hulpverlenende zaken... dan mag dit ook wel...