Wat een jankerd, maar zelf ook overtredingen maken
(1:12) Bij een doorgetrokken streep inhalen en zelf ook snel gaan rijden.
Vervolgens krijgt meneer een volgteken en gaat vervolgens in discussie met 1 van de agenten.
Om het verhaaltje compleet te maken gaat hij op Youtube dan ook nog zielig doen, kortom: Jankerd 1e klasse.
http://www.youtube.com/watch?v=N_CobOXnTUg
Lucas van der Geest
Twee opmerkingen:
1: ik had excact hetzelfde gedaan als de collega, auto effies aan de kant zetten vanwege het gedrag, effies aanspreken maar....ook effies een rijbewijsje vragen en ter plekke invorderen. Kerel rijdt 130 (zegt ie zelf en je hebt een meting want hij volgt) waar 80 mag en haalt in over een dubbele door-getroken streep. Dat is een 130 WVW en omdat ik geen tijd heb vorder ik het RB-tje in. 'S kijken of ie dan nog zoveel te zeggen heeft als ie hoort dat hij een kleine 1200 euro kwijt is
2: die van-zwijne-stein snapt werkelijk geen
van de regels in Nederland en/òf hij heeft er schijt aan. En dat bevestigd het door mij geschrevenne onder 1 waarbij dus eigenlijk aangetoond wordt dat van-zwijne-stein mazzel heeft gehad en hij dus niet moet zeuren want zijn RB had gewoon ingevorderd moeten worden.
p.s. de collega gaf wel keurig uitleg! Wij hebben vrijstelling voor de verkeersgregels in Nederland
. OGS is geen noodzaak (en als je slim bent gebruik je het ook niet) voor het maken van verkeersovertredingen.
En nog een klein ps-je: een mutatie maken en een briefje naar de Belastingdienst had ik ook nog gedaan (duitse auto en BS zegt: "ik ben Nederlander")
Maar ja, dat ben ik dan weer: europa kent geen grenzen en ik in die gevallen ook niet