Maar ondertussen hebben we wel weer een volle pagina aan discussie, meningen, overhaaste conclusies van mensen die er niet bij waren (''ze stonden verkeerd, ze gooien het stuur om'') en ga zo maar door.
Verkeerde bewoording kun je het misschien noemen maar waar het mij omging is gewoon puur van wat ik zag in het filmpje.
En de manier waarop er in het filmpje gereageerd werd...
Dacht echt van daar gaan we weer een burger die de politie weer in zwart daglicht wil zetten doordat de politie over een doorgetrokken streep te gaan en snel nog voor de Ford Ka gaat omdat ze waarschijnlijk een melding hebben...
Zo was mijn gedachten...
Echter over het stuur omgooien door een melding... tsja... het is maar hoe je het interpreteert... je veranderd van het een op het andere moment van koers misschien is het zo beter verwoord. Wanneer ze op de rechter baan hadden gestaan voor het verkeerslicht (aangezien het ieder geleerd word tijdens rijles plek op de weg is rechts) dan was deze situatie waarschijnlijk anders verlopen.
Maar ja zoals er ook al eerder gezegd is we zijn mensen en die maken wel eens een foutje... En misschien worden we er op gewezen... dan zullen we misschien van onze fouten leren... Moet eerlijk toegeven ook ik maak fouten en ook ik word erop gewezen en ook ik denk wel eens dit had ik beter anders kunnen doen...