Hoho, slechts als dat noodzakelijk is!
Het kan hier ook gewoon zijn dat de bestuurder zijn ontheffing slechts gebruikte voor het tweede rode verkeerslicht en dat de rest van de feiten gewoon slordigheid is net zoals bij al die andere bestuurders die ik daar hetzelfde zie doen.
Ik moest achter de touran aan en hem staandehouden?
Dat is ook niet wat je zei hè...
Heerlijk een feitelijk discussie door enkel aan te halen wat anderen zeggen maar zelf zwijgen in alle toonaarden.
Er worden door anderen in deze topic en door mij vragen gesteld, geeft u daar eens antwoord op.
De collega stond nog te tanken nij het oprijden van het tankstation. U had dus de moeite kunnen nemen om de collega's aan te spreken. Een staandehouding is daar niet voor nodig, naast het gegeven dat u dat niet mag maar goed.
En mbt de vrijstelling van het RVV: U zit er in het geheel naast. Wij hebben onder alle feiten en omstandigheden vrijstelling van het RVV. Er is maar 1 regel: wij moeten in dienst zijn. Zelfs een herkenbaar voertuig of het dragen van een uniform is niet noodzakelijk. En ook is er op geen enkele manier iets bepaald over noodzaak voor het gebruik van de vrijstelling. Als de diender het nodig acht mag hij gebruikmaken van de vrijstelling.
Dus uw aannames zijn op geen enkele wijze terecht aangezien ze op verkeerde gronden gemaakt worden.
Daarnaast stel ik mijzelf de vraag: als het kennelijk zo noodzakelijk is om 72 filmpjes over het verkeersgedrag van anderen op 1 kruising te maken en op internet te plaatsen, wat hoopt u daarmee te bereiken? Is het niet beter gewoon een klacht naar de gemeente te sturen en hen te verzoeken eens aandacht te geven aan die kruising. Wellicht is de inrichting niet goed, of moet de politie naar de kruising gestuurd worden om te gaan handhaven. Maar het klakkeloos op internet werpen van filmjes lost het probleem niet op. Dit naast het feit dat je mensen publiekelijke te kakken zet.
Maar goed dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn, mensen spreken elkaar niet meer aan maar leveren graag anoniem commentaar op het gedrag van een ander want dan krijg je ten minste geen weerwoord. En als anderen daar dan op reageren hebben ze lange tenen of zij ze niet objectief of blablabla. Maar dat is een aanname van mij, ik kan er naast zitten natuurlijk