Het hele verhaal lezende denk ik dat bij een aantal forum leden het glas altijd half leeg is in plaats van half vol.
Daarom wil ik een positieve wending aan geven hoe het ook kan.
Enkele jaren geleden werd ik door een voertuig van de verkeerspolitie van de snelweg gedrukt, welke mij aan het inhalen was en plots naar rechts ging.
Ik moest uitwijken en seinde met mijn groot licht. De politiewagen ging in de remmen en toonde mij het volgbord. Ik achter hem aangereden naar een parkeerplaats en aldaar gestopt. De bestuurder kwam meteen naar mijn toe, stelde zich voor en bood meteen zijn excuses aan voor zijn actie. Hij had de situatie zoals hij zelf zei gruwelijk verkeerd ingeschat en veel te vroeg naar rechts gestuurd. Oorzaak. Hij zat te aandachtig te luisteren naar een melding. even afgeleid.
Uiteraard zijn excuses geaccepteerd en samen nog even staan napraten en vervolgens is een ieder zijn weg gegaan.
Zo kan het ook !!
Inderdaad ook politieagenten, ambulancemedewerkers, brandweermensen, beveiligers, militairen, vrachtwagenchauffeurs, gemeentereinigers, plantsoenmedewerkers, wegwerkers, treinconducteurs, piloten, winkelmedewerkers, callcenter medewerkers, forumleden en ook moderators zijn maar mensen. Wellicht ben ik er een paar vergeten, mijn excuus hiervoor.
Laat elkaar leven en geef elkaar de ruimte, ook in het verkeer.
En daarbij wil ik het laten.