Zo ken ik tientalle collega's die vreselijk hen best doen, kei hard werken en elke keer weer dezefde ervaring hebben als jij (u). En dat zijn ook niet die collega's die jij (u) onnodig door roodlicht ziet rijden. Die jongens en meiden hebben dondersgoed in de gaten wat noodzaak is en wat niet en wanneer ze iets wel en niet kunnen doen. Het zijn die "anderen" die het daar niet zo nauw meenemen en dan citeer ik gelijk uit het tweede deel van jouw schrijven:
Als ik dan verwijs dan mijn appeltjes verhaal....moet ik nog meer zeggen?
Als ik jouw schrijven lees en naar jouw fotootje kijk (dat rode vehicle) dan gok ik dat je doelt op de mooie blauwe lampen op de klassieker en of dat nou wel of niet is toegestaan bla bla Tja wat zal ik zeggen? Globaal genomen heeft een diender 2 karakteristieke eigenschappen: ze kunnen slecht tegen verliezen en ze hebben altijd gelijk.
Het innemen kenteken heeft idd betrekking op de avatar, ik ontbeerde een ontheffing op een zeker wegvak en werd daar gecontroleerd door een "vriend" waar ik dus een bloedneus aan over heb gehouden laten we het op rancune houden want alles is zonder verder gezeik retour... maar wel even de steek duidelijk geven dat hij het voor het zeggen heeft....althans dat hij dat denkt.
Het gaat er niet om of je het eens bent met de ontheffingen.
Je verhaal van rotte appeltjes is mij derhalve meer dan duidelijk. Het gaat dus ook niet echt om wat ik vind maar om hoe men met dat "vinden" omgaat.
Helaas hebben de rotte appels veelal een langere adem omdat ze een zekere macht hebben waardoor je de moed aan de wilgen hangt dan rest je eigenlijk maar een ding..... "eens gaat het mis... en dan mag ik heel hard lachen" en dat is precies wat ik bedoel te zeggen naar
feitelijk, JJ75 en bert65, ga niet zomaar lopen mekkeren maar zorg dat je met feiten kunt onderbouwen, dus neem de moeite om die bloedneus op te lopen zo niet.... accepteer dat er misbruik van vrijstellingen gemaakt
kan worden.
Ofwel:
- Het mag want er zijn vrijstellingen
- Het gebeurd dat er gebruik van gemaakt wordt
- Het gebeurd dat er misbruik van gemaakt wordt
Leg je er bij neer....
Overigens is je en jij meer dan voldoende..