De situatie in het bovenstaand filmpje zou jij ook niet zo hebben afgestempeld.
Nee de bestuurder van de auto had van mij een PV gekregen aangevuld met een EMG cursus. Schandalige actie.
Die motorrijder mag voorsorteren daar, heeft te maken met de kwetsbaarheid van de bestuurder als hij achteraan de file aansluit. Geeft nog netjes zijn richting aan ook. Snap alleen de link met dit topic niet. Of ben jij toevallig de bestuurder?
Wat ik ook niet snap is je reactie, je bent zeer zwart/wit en verder dan het oplezen van wetten kom je niet. De praktijk is niet zo zwart/wit en daaraan merk ik gelijk dat je niet weet hoe het er in de praktijk aan toe gaat. Een overleg kan bestaan uit een vergadering, maar ook uit een mailwisseling, telefoongesprek of terwijl..... tkn
Ik ben dan ook benieuwd waarom jij vindt dat de politie zo nodig beter moet opletten, de verantwoordelijkheid blijft ten alle tijden bij de wegbeheerder. De bal moet bij hun liggen en niet bij de politie, onze adviserende rol is namelijk vanuit een hele andere hoedanigheid.
Of geef jij ook de politie de schuld als de brandweer een brand verkeerd heeft geblust? Wij zitten namelijk ook in het CoPi.