Politie mag wél verkeersregels overtreden, ook zonder zwaailicht en sirene!

Auteur Topic: Politie mag wél verkeersregels overtreden, ook zonder zwaailicht en sirene!  (gelezen 273739 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Citaat van: feitelijk link=msg=1306430 date=1415134209
Nou nee, het blijkt dat er verdacht weinig agenten blijk geven op de hoogte te zijn van de vrijstelling EN de daarbij behorende voorwaarden voor het gebruik daarvan.

En deze geweldige stelling kun je natuurlijk ook met argumenten onderbouwen. Anders zijn ze, net als veel van je opmerkingen, bedoeld als stemmingmakerij... ga dan lekker naar televaag oid...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


feitelijk

  • RVV-fundamentalist
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 199
Lees om te beginnen maar eens wat terug van de beweringen van dienders hier, met name rond de tijd dat ik hierheen gelokt werd.
Wenen 28: Apparaten die waarschuwen door middel van geluid mogen alleen worden gebruikt:                   (b) buiten de bebouwde kom, wanneer het wen


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Ik wacht nog steeds op je goede onderbouwingen, tot nu toe ben jij degene die weinig kaas heeft gegeten van de vrijstelling en de bijbehorende voorwaarden/gebruik in de praktijk. Door hoog van de toren te blazen dwing je in ieder geval geen respect af.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Op dit forum zitten ook "dienders" die veel roepen maar nooit in een politieauto rijden... kun je van ze verwachten dat ze dat soort dingen weten?


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Citaat van: feitelijk link=msg=1306463 date=1415143357
Lees om te beginnen maar eens wat terug van de beweringen van dienders hier, met name rond de tijd dat ik hierheen gelokt werd.

Niemand heeft jou hierheen gelokt. Je bent hier zelf gekomen door de digitale snelweg te bewandelen... Daarbij ga ik niet teruglezen want dan weet ik nog niet welke argumenten je wilt gebruiken. Dus....

Geef eens duidelijke argumenten en dan een mening zodat we in discussie kunnen gaan. Iets roepen en vervolgens niet inhoudelijk reageren vind ik gewoon zwak en zoals eerder gezegd stemmingmakerij. Sterker nog dan ben ik geneigd helemaal niet meer te reageren op je berichten. Iets wat niet wenselijk is op een discussieforum denk ik...

Ik ga wel weer zien of je uberhaupt met argumenten komt...ik heb inmiddels een donkerbruin vermoeden
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Citaat van: grizz link=msg=1306619 date=1415202119
Niemand heeft jou hierheen gelokt. Je bent hier zelf gekomen door de digitale snelweg te bewandelen... Daarbij ga ik niet teruglezen want dan weet ik nog niet welke argumenten je wilt gebruiken. Dus....

Geef eens duidelijke argumenten en dan een mening zodat we in discussie kunnen gaan. Iets roepen en vervolgens niet inhoudelijk reageren vind ik gewoon zwak en zoals eerder gezegd stemmingmakerij. Sterker nog dan ben ik geneigd helemaal niet meer te reageren op je berichten. Iets wat niet wenselijk is op een discussieforum denk ik...

Ik ga wel weer zien of je uberhaupt met argumenten komt...ik heb inmiddels een donkerbruin vermoeden

 98uiye ik rust mijn koffer  98uiye
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


thetwin84

  • EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,152
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Citaat van: feitelijk link=msg=1306463 date=1415143357
Lees om te beginnen maar eens wat terug van de beweringen van dienders hier, met name rond de tijd dat ik hierheen gelokt werd.

het is natuurlijk een tweestrijd tussen jouw en je lezers...
Wanneer jij moeite voor hun doet dan zullen ze ook moeite voor jouw doen...
Zoek desgewenst eens berichten op en citeer ze hier onder...
Dan zullen er vast wel een paar zijn die je citaten willen lezen

ik ben nu ook nieuwsgierig geworden naar je argumenten... En ook ik ben het niet altijd eens met de blauwe tak...
(maar dat moet ook niet, want anders zou dit forum niet leuk zijn!)
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=


feitelijk

  • RVV-fundamentalist
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 199
Citaat van: grizz link=msg=1306619 date=1415202119
Niemand heeft jou hierheen gelokt.
Wie postte mijn filmpje?

Citaat van: grizz link=msg=1306619 date=1415202119
Geef eens duidelijke argumenten
Citaat van: moppersmurf link=msg=1238695 date=1390381946
Wij moeten in dienst zijn en dan hebben we vrijsteling voor het RVV. Daaraan zitten geen beperkingen.
Wenen 28: Apparaten die waarschuwen door middel van geluid mogen alleen worden gebruikt:                   (b) buiten de bebouwde kom, wanneer het wen


feitelijk

  • RVV-fundamentalist
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 199
Oh ja, en de "vrijstelling" voor R395 was ook nog een mooie.
Wenen 28: Apparaten die waarschuwen door middel van geluid mogen alleen worden gebruikt:                   (b) buiten de bebouwde kom, wanneer het wen


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Voor je gaat schijten weet je dat je de kont moet afvegen. Dat is een ieder ooit eens aangeleerd. Toch????

Het is kennelijk een gebrek in de opvoeding geweest om een ieder aan te leren eerst de regels na te kijken voordat men gaat lopen balken (en met balken bedoel ik zwetsen/ zeiken/ zeuren/ pietlutten/ mierenneuken/ pennenlikken en soort gelijke uitdrukkingen). De wet, welke je ook neemt van de velen die we in Nederland hebben, is voor een ieder toegankelijk zowel in boekvorm, als digitaal als in geluidsvorm. Dat niet iedereen de capaciteiten heeft om de wet te lezen of te horen én te begrijpen (niet of), daar kan ik nog begrip voor opbrengen. Dat je de wet wel kan lezen maar vervolgens naar eigen vermogen gaat invullen om er zo zelf beter van te worden zegt meer over het eigen vermogen van die persoon dan over de wet.

Moet ik nog meer zeggen?
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens