Ach, ik kijk eerst naar mijzelf en lever dan commentaar op het gedrag van een ander. Dubbel parkeren voor patat
Makkelijk hè commentaar leveren? Als je zo weinig tijd hebt om eten te halen.... waarom sta je dan in de rij bij de snackbar en eet je niet gewoon een thuis gesmeerd broodje? Die hoef je niet op te warmen, niet te ontdooien maar kan je eten als het uitkomt.
Er wordt hier wel een hele simpele gedachte gang gevolgt, is het niet? In mijn ogen ben "je" gewoon te lui om eten om te koken of een broodje te smeren en dus ga je maar een vette bek halen. En kennelijk ben je dan ook nog te lui om te lopen ook.
Dit is trouwens niet op de persoon, maar voor alle dienders die zich achter voornoemd excuus verschuilen. Simpel en eenvoudig GELUL! Ik heb jaren noodhulp gedraait en ik hield in het eten dat ik meenam rekening met het gegeven dat ik weg gegroepen kon worden. Geen patat dus, want koude patat is niet lekker. Chinees kan prima, dat kan je opwarmen het smaakt toch al niet. Pizza is koud ook best lekker. En een thuis klaar gemaakt potje?
Nogmaals:
Aldus moppersmurf