Nieuwe leenhoogwerker Terneuzen

Auteur Topic: Nieuwe leenhoogwerker Terneuzen  (gelezen 9992 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

MHL media

• Forum gebruiker
  • www.mediatv.nl
    • MediaTV
Reactie #50 Gepost op: 20 december 2004, 19:20:57
Dat kan niet want de hoogwerker is van het DAF chassis afgehaald en overgezet op een nieuw MAN chassis en zo nog steeds in dienst in vianen. Ik geloof wel dat de HW van Oss het broertje van die in vianen in zijn geheel is vervangen
Voor het laatste hulpverleningsnieuws uit de regio Rijnmond kijk op www.mediatv.nl of @mediatvnl

Foto Joop

• Gast
Reactie #51 Gepost op: 20 december 2004, 20:08:46
Nee Joop, het was toch een Daf. Bijgaand een foto van onze vriend Schuitema in zijn huidige "jasje" de ex van de Shell.

Oh ja, dat is ook zo. Bij Shell in Duitsland hadden ze die Magirus-Deutz, ook een 4-asser met voorgezette cabine. Sorry.

Dat kan niet want de hoogwerker is van het DAF chassis afgehaald en overgezet op een nieuw MAN chassis en zo nog steeds in dienst in vianen. Ik geloof wel dat de HW van Oss het broertje van die in vianen in zijn geheel is vervangen

Dat klopt; in Oss rijdt nu een Econic/Bronto.

Groeten,

Joop

Patrick Balster

• Gast
Reactie #52 Gepost op: 1 januari 2005, 16:22:48
Is dit een Demo van Ziegler ofzo?

Ja,dat klopt inderdaad dit is een Demo van Ziegler met een Bronto Skylift,2/3 maanden geleden stond deze Demo ook in Zwolle omdat hun eigen Scania HW (Ziegler) voor onderhoud weg was.

Greets Patrick

firemanr

• Gast
Reactie #53 Gepost op: 1 januari 2005, 17:06:17

Ja,dat klopt inderdaad dit is een Demo van Ziegler met een Bronto Skylift,2/3 maanden geleden stond deze Demo ook in Zwolle omdat hun eigen Scania HW (Ziegler) voor onderhoud weg was.

Greets Patrick
En daar hebben ze hem nog ingezet bij een brandje....heb ik gehoord.... ;)

Feuerteufel

• Forum gebruiker
Reactie #54 Gepost op: 4 januari 2005, 21:34:54

Nee Joop, het was toch een Daf. Bijgaand een foto van onze vriend Schuitema in zijn huidige "jasje" de ex van de Shell.

Hier nog een foto in Shell-brandweerjasje. 8)

:'(HET IS GEEN FOTO DIE DOOR MIJ IS GEMAAKT. :'(

Dit is een foto uit het boek Faszination Feuerwehrfahrzeuge van uitgeverij Podszun.  Helaas staat er in dit boek niet bij van wie de foto's zijn. Mocht de fotograaf van deze foto dit lezen hoop ik dat ik genoeg gegevens heb vermeldt.

[verwijderd door de admin ivm opschoning]

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #55 Gepost op: 4 januari 2005, 21:44:15
de opbouw zelf is mooi, maar de cabine vind ik maar brol hoor  :P
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

firemanr

• Gast
Reactie #56 Gepost op: 4 januari 2005, 21:48:38
Het is nogal een apparaat zeg.... :-X Kom daar de straat mee in rijden..... ;D ;D

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #57 Gepost op: 4 januari 2005, 21:51:34
dat moet toch wel lukken he met je chauffeurkunsten  ;D
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #58 Gepost op: 4 januari 2005, 22:18:31
Het is nogal een apparaat zeg.... :-X Kom daar de straat mee in rijden..... ;D ;D
3x steken de bocht door ;D ;D

firemanr

• Gast
Reactie #59 Gepost op: 4 januari 2005, 22:37:38

3x steken de bocht door ;D ;D

Met toeters en bellen.... ;D ;D