Nieuw blusvoertuig Hoek

Auteur Topic: Nieuw blusvoertuig Hoek  (gelezen 9316 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #30 Gepost op: 15 december 2004, 08:10:57
we zien het wel als het zover is  ;D
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

firemanr

• Gast
Reactie #31 Gepost op: 15 december 2004, 14:26:23
Wat betreft de roepnummers . . . . tja daar zit wat in . . . de HA 56-62 had zijn nieuwe 2 al met de HVH 56-72, de 56-33 zal dus ook een 2 krijgen . . . .

In het stadsgewest hebben de voertuigen en posten ook een opvolgend sluitummer zoals 45-01, 4511, 4531 etc.

De 56-31 zal dus de 56-40 kunnen worden, enja hoe om te gaan met de 56-61 is mij niet bekend. Gelukkig dat Ronald  ;)  het wel een keer te weten zal komen, en ook Erik zal in Goes veranderingen gaan zien op de voertuigen in Goes en Borsele . . . .  ;D

Ach we hebben nog zes maanden te gaan . . . minstens!

Aan deze kant waren we er klaar voor...maar ja, Zeeland bestaat uit een paar stukjes meer.... :-X :-X

;D ;D

BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

• Senior gebruiker
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #32 Gepost op: 15 december 2004, 15:35:02
Een paar stukjes maar he Ronald ::) ::)
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
Reactie #33 Gepost op: 15 december 2004, 15:41:58
nou in terneuzen nog niet, daar doet de mast het geen eens  >:(  p2000 pager werkt overal behalve in Terneuzen heb ik geen verbinding  ::)
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

Bleij

• Senior gebruiker
Reactie #34 Gepost op: 15 december 2004, 23:57:08
Begrijp hieruit dat de P-2000 antennes geen overlap hebben op elkaars zendbereik . . . . .    :-\

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
Reactie #35 Gepost op: 16 december 2004, 07:42:43
Begrijp hieruit dat de P-2000 antennes geen overlap hebben op elkaars zendbereik . . . . .    :-\

weet het ook niet precies alleen in terneuzen heb ik geen ontvangst zodra ik buiten terneuzen kom wel (we dwalen weer af van het onderwerp  :P )

firemanr

• Gast
Reactie #36 Gepost op: 16 december 2004, 14:36:06

weet het ook niet precies alleen in terneuzen heb ik geen ontvangst zodra ik buiten terneuzen kom wel (we dwalen weer af van het onderwerp  :P )
Maken we der toch gewoon een nieuw hoofdstuk van..... 8) 8) 8)

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #37 Gepost op: 16 december 2004, 14:44:28

Maken we der toch gewoon een nieuw hoofdstuk van..... 8) 8) 8)
kunne wel een aparte topic bouwen over Terneuzen,jullie krijgen toch iedere week een nieuw voertuig ;D ;D

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
Reactie #38 Gepost op: 16 december 2004, 16:44:11

kunne wel een aparte topic bouwen over Terneuzen,jullie krijgen toch iedere week een nieuw voertuig ;D ;D

niet gaan overdrijven he  ;) ;) ;D

pompbediende

• Meerdere functies
  • Senior gebruiker
Reactie #39 Gepost op: 5 januari 2005, 15:11:18
Al met al een hele operatie voor  2 posten die samen een uitruk of 20 per jaar hebben, mag wat kosten voor deze gehuchtjes.. ;D ;D ;D Er komt 1 ander autospuit, zijn er gelijk 2 kazerne's te klein.. ;D ;D
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid