Wacht even.... ik snap er niets meer van.
Je denkt dat je door rood bent gereden. Als dat door een agent gezien is en je wordt bekeurd is dat volgens mij terecht en ben je blijkbaar door rood gereden. dan heeft het dus geen zin om getuige verklaringen te gaan verzamelen. Als jij zeker weet dat je door groen bent gereden en je krijgt een bon thuis, dan moet je vraagtekens gaan zetten bij de bekeuring.
Ja en verder ?
hoe kan ik bewijzen dat ik 200% niet door rood ben gereden ?
Niet omdat het onder wet mulder valt en ik met bewijzen moet komen,
Hoe bewijs ik het maar hoe bewijst de blauwe kant het tegendeel ?
hoe zout wil je het hebben ?
En dan kunnen er nog zoveel HC's, DC's en WTC's, ABC, ABCDE's het hun personeel verplichten om bonnen te schrijven voor hun beoordeling,
als dus een agent te weinig bonnen heeft geschreven richting de datum van de daadwerkelijke beoordeling dan pakt dus zo'n agent een aantal bonnen erbij op deze manier om aan te kunnen tonen dat er goed werk is geleverd.. ?
Puur en alleen om een goed beoordeling te kunnen krijgen ?
Jamama11,
Op welk punt ben ik onredelijk en aan het overdrijven eigenlijk ?
Een burger kan geen weerwoord geven tegen een feit binnen de wet mulder want binnen die wet wordt alles klakkeloos aangenomen voor een verbaliserende agent.
de burger moet maar met het tegenbewijs komen waarvan men weet dat dat onbegonnen werk is.
Dan kan een VROS ook alle apparatuur wel uitlaten en geen metingen verrichten maar alleen op alleen maar "het zien van een feit" bekeuren toch ?
Waarom hangt zo'n golf rs32 ed. dan vol met camera's en videoapparatuur ?
Om meteen een feit te kunnen bewijzen toch ?
klein voorbeeldje,
een collega van mij is ter verantwoording geroepen dat in Utrecht zijn voertuig is genoteerd bij een verkeersovertreding,
alleen was dit om 05.30 en de beste man lag op dat moment net heerlijk in bed.
De grootste problemen heeft deze man gehad puur en aleen om te bewijzen dat hij totaal niks te zoeken had om 05.30 ergens in de stad Utrecht.
Het voertuig stond gewoon op een afgesloten terein in Rotterdam.
Vals kenteken....schrijf fout ?
Wie zal het zeggen..
Bekeuring is betaald onder protest van chauffeur,
die lag nog plat op 2 (twee) oren.
klein voorbeeldje hoe zoiets best een probleem wordt voor een burger in NL,
maar ik ben onredelijk, aan het overdrijven, èn kinderachtig !
Nee,
opgeschreven worden voor een feit wat je niet pleegt maar niet kan bewijzen is niet onredelijk.
Ik geloof dat in ook onze grondwet staat dat je pas schuldig bent zodra het tegendeel is bewezen.
Weltrusten NederigLand.