EHBO Vlaggen

Auteur Topic: EHBO Vlaggen  (gelezen 24913 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MJWB

  • Ontwerper Tunnelinstallaties, IV NEN3140/3840 en Burgerhulpverlener Hoorn/Zwaag(BLS/AED-bedienaar)
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Reactie #60 Gepost op: 24 juni 2011, 09:36:38
Voor zover mij bekend deels Gemeente, deels "Notwin", en Recreatieschap Westfriesland heeft ook raakvlakken, de daadwerkelijke bewaking gebeurd tijdens drukke zomerdagen volgens mij door "Notwin".
Alle geschreven teksten zijn geheel op persoonlijke basis en zijn geensinds de mening van enige organisatie of vereniging waaraan ik verbonden ben.


Tigchelaar

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #61 Gepost op: 26 augustus 2011, 01:34:32
In Hoorn zijn de stranden niet bewaakt. Notwin heeft ook geen strandbewakingstaak.
De locatie van de reddingspost in Hoorn is door de gemeente niet officieel aangewezen als zwemlocatie, al is dit door de aanwezige botensteiger wel een heel erg populaire plek voor recreanten.
We houden natuurlijk wel een oogje in het zeil tijdens drukte.

Van april tot en met oktober bewaken we het Hoornse Hop met Reddingsboot Hayo.


joostvankempen

  • REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 944
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Reactie #62 Gepost op: 26 augustus 2011, 10:57:22
In Hoorn zijn de stranden niet bewaakt. Notwin heeft ook geen strandbewakingstaak.
De locatie van de reddingspost in Hoorn is door de gemeente niet officieel aangewezen als zwemlocatie, al is dit door de aanwezige botensteiger wel een heel erg populaire plek voor recreanten.
We houden natuurlijk wel een oogje in het zeil tijdens drukte.

Van april tot en met oktober bewaken we het Hoornse Hop met Reddingsboot Hayo.

maar volgens de voorgaande berichten wordt er wel gevlagd dan? dat zou raar zijn bij een niet-officiele zwemlocatie?  98uiye
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch


Richard

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #63 Gepost op: 26 augustus 2011, 13:27:51
En waar ging het ook weer over ?? Oja EHBO vlaggen. Volgens mij is dit duidelijk toch ??