Nu spring ik toch wel even in voor de dames/heren van 8844 en de verzekeraar. Zelf heb ik tot
nu toe zeer goede ervaringen met het 8844 nummer. Als ik uitleg wat de situatie is en dat ik
daar graag een auto voor wil hebben (in sommige situatie vraag ik ook gewoon of er een auto
in de buurt is zo nee dan hoeft het niet) en ben tot nu toe elke keer zeer goed geholpen. Ja
je bent even aan de lijn maar daarom bel je ook 8844 en geen 112.
Je zei zelf al dat het die dag noodweer is en dan hebben de alarmcentrales van de verzekeraars
het meestal erg druk en dan kan het soms lang duren voor er iets geregeld is. Zo had ik vorig jaar
winter met de heerlijke sneeuw (vond het geweldig behalve die dag
) een aanrijding en werd er
door de takel geprobeerd om een taxi te regelen zia mijn verzekeraar. Maar die was niet bereikbaar
omdat de lijnen bezet waren. We zijn allemaal mensen en maken wel eens fouten en kunnen geen
100 dingen tegelijk
Trouwens bij die aanrijding (was op de A2 net over de brug bij nieuwegein) heb ik toen ook 112 gebeld
en toen kwam er een politieauto met blauw/blauw aanrijden. En dat was ook voor alleen maar wat
blikschade.