Ik ben het volkomen eens met Azijnzeikerd,
de ambu ging te snel, als je goed kijkt naar het beeldmateriaal (zie 00:44) dan zie dat de berger die richting op loopt.
wat nou als hij tussen de takelwagen en de politiebus had gestaan (00:45) , had de ambu bestuurder het optijd gezien.
Het ongeval betrof een personenauto vs Politiebusje dus dit was wel nieuwswaardig item, de pers stond eerder op het groen aldaar waar de ambu over heen ging, ook stonden daar agenten.... je denkt daar enig zins toch veilig te staan.
Tuurlijk sta je nooit helemaal veilig.
En ik heb nou al die meningen gelezen wat de reden ook is van de ambu om toch met TeB te gaan rijden doet er niet toe vind ik.
wat het er wel toe doet is, hij had zachter moeten rijden, zeker omdat er mensen lopen, dat had de ambu bestuurder kunnen zien.
zelf denk ik dat hij redelijk gestrest raakte gezien de verkeersopstopping die ontstond door het VOA onderzoek, en dus dat de ambu niet met evt gepaste spoed er door kon komen omdat niet iedereen aan de kant ging vanaf de A8 gezien.
De politie was ook niet echt te spreken over deze actie, en de VOA dame en heer al zeker niet.
Maar goed, ondoordacht een beetje frustratie van wegen het verkeer, tja we zijn allemaal mensen er zijn geen gewonde gevallen het leverde wel weer mooie beelden op.
prettig weekend verder