Middel hulpverlening (auto / tram) Mgr. van Steelaan - Voorburg 29 en 30-08-2011

Auteur Topic: Middel hulpverlening (auto / tram) Mgr. van Steelaan - Voorburg 29 en 30-08-2011  (gelezen 4750 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

JelZo

• Senior gebruiker
  • Brandweerman / Brandweerduiker
    • JelZo Fotografie
p2kflex
17:40:09 29-08-11GROUP-1prio 1 voorburg elzendreef/monsieur van steelaan middel hv tbv schakelen
MHV1500021BRW Veiligheidsregio Haaglanden (HOvD)
MHV1500071BRW Veiligheidsregio Haaglanden (WVB-1 - Woordvoerder Brandweer)
p2kflex
17:28:53 29-08-11GROUP-1prio1 elzendreef/ monsieur van steelaan auto/tram beknelling 1231 7170 7330 7489 9090
1500141BRW Leidschendam - Voorburg (Kazernealarm)
1500503BRW Den Haag (Haagse Hout) (Lichtkrant)
1500504BRW Den Haag (Leidschenveen) (Lichtkrant)

JelZo

• Senior gebruiker
    • JelZo Fotografie
p2kflex
17:26:30 29-08-11-ALPHA-Elzendreef/mgr van Steelaan te Voorburg, aanrijding tram 2 met auto
1530875Politie Veiligheidsregio Haaglanden (PersInfo)

trancefreak

• Senior gebruiker
Bij de aanrijding op de Mgr van Steelaan is een auto zwaar geraakt door het tramstel. De inzittende zit bekneld en daarvoor is brandweer tp.

De brandweer heeft het ongeval op de Mgr. van Steelaan opgeschaald naar 'middel hulpverlening'. Nl. 2e tankautospuit benodigd voor het uitschakelen van de bovenleiding van de tram.

twitter.com/regio15

JelZo

• Senior gebruiker
    • JelZo Fotografie

trancefreak

• Senior gebruiker
Mgr van Steelaan: de brandweer heeft de deur van de auto eraf geknipt. Slachtoffer is op de wervelplank via de deur uit de auto gehaald.

twitter.com/regio15

Arie

• Senior gebruiker
    • Regio15
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)

skippy02

• Senior gebruiker
  • Scanman Jan

Bron: http://www.regio15.nl/actueel/lijst-weergave/2-ongevallen/9384-middelhulpverlening-bij-botsing-auto-vs-tram (ook video!)

Wat zijn dit voor raadplaatjes?
Ik snap dat regio 15 de ethiek hoog in het vaandel heeft staan maar dit zijn plaatjes waarvan ik zeg dat ze slecht geblurt zijn. Het kenteken is bijna geheel af te lezen, en het slachtoffer is bijna herkenbaar in beeld gebracht. Vanwaar de plaatsing van dit soort plaatjes? Volgens mij had er beter geblurd moeten worden en had er geen slachtoffer op de plaat hoeven te staan om het ongeval duidelijk te maken.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.

SteKel

• Senior gebruiker
Ik kan het kenteken wel zien, maar niet lezen. Het slachtoffer zie ik ook, maar zou ik niet kunnen herkennen. Ik vind dus eigenlijk dat het wel meevalt.

Over de vraag of er überhaupt een slachtoffer in beeld moet/kan/mag zullen de meningen wel altijd verdeeld blijven. Volgens mij wil het publiek het steeds meer en vaker wèl zien. In dat opzicht denk ik dat de grenzen van de ethiek steeds verder worden opgerekt. In mijn ogen wordt deze trend door steeds meer media gewoon gevolgd. Is dat goed of slecht? Daarover mag iedereen een eigen mening hebben, maar niemand heeft die wijsheid in pacht.
Groeten uit Den Haag, Gerard  

tower-ladder

• Senior gebruiker
Citaat
De brandweer heeft het ongeval op de Mgr. van Steelaan opgeschaald naar 'middel hulpverlening'. Nl. 2e tankautospuit benodigd voor het uitschakelen van de bovenleiding van de tram.
Ben wel nieuwsgierig waarom de bovenleiding geschakeld moest worden bij dit simpele klusjes. Bovenleiding kan bijna onmogelijk beschadigd zijn bij dit ongeval, er is geen gevaar dat iemand in contact komt tijdens de hulpverlening met de bovenleiding, dus wie geeft het antwoord??
Als de temperatuur van het water dat via het zolderraam naar binnen wordt gespoten gelijk is aan de temperatuur van het water dat via de voordeur naar

bart007

• Senior gebruiker
we kunnen bijna hetzelfde weer schrijven, momenteel weer een aanrijding met beklemming , middelhulpverlening op het zelfde kruispunt met tram 2.... en oh ja ook weer een blauwe auto  e050
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet