C2000 gaat anders heten ?

Auteur Topic: C2000 gaat anders heten ?  (gelezen 3004 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #10 Gepost op: 18 december 2004, 01:13:33
nu wil ik het even proberen rene bij het incident in lutjewinkel (we smelten de kazen) heeft de politie alles , ook de aanvang van de ontruiming tot 8 uur via analoog gedaan (om welke reden is niet bekend) en is daarna pas overgeschakeld naar de diverse gespreksgroepen, echter de aanmelding van de aannemers (slopers)gebeurde nog via het analoog

wegdrukken door een andere regio waar we in noord holland erg veel last van ''hadden'' kan bij C2000 gewoonweg niet.(inherent aan het systeem)

voor de rest is een vast staand positief feit, behalve dat de VC's niet meer nodig zouden zijn is niet helemaal waar van de 3 worden er momenteel 2 met spoed omgebouwd, waar doen ze dit dan voor.

overigens is de politie in noord holland helemaal niet tevreden over de ingewikkelde bediening van de porto's

ik zou dus het woord geslaagd nog niet willen stellen
Nemo me impune lacessit


Rene112

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 18 december 2004, 11:59:44
nu wil ik het even proberen rene bij het incident in lutjewinkel (we smelten de kazen) heeft de politie alles , ook de aanvang van de ontruiming tot 8 uur via analoog gedaan (om welke reden is niet bekend) en is daarna pas overgeschakeld naar de diverse gespreksgroepen, echter de aanmelding van de aannemers (slopers)gebeurde nog via het analoog

Ik denk dat de politie gewoon met C2000 heeft gewerkt, maar dat er een koppeling met analoog bijstond. Als ik het goed heb i.v.m. de motoragenten die nog geen C2000 bediening hebben? Weet ik niet zeker hoor.

Citaat
wegdrukken door een andere regio waar we in noord holland erg veel last van ''hadden'' kan bij C2000 gewoonweg niet.(inherent aan het systeem)

Dus geslaagd t.o.v. het oude systeem!

Citaat
voor de rest is een vast staand positief feit, behalve dat de VC's niet meer nodig zouden zijn is niet helemaal waar van de 3 worden er momenteel 2 met spoed omgebouwd, waar doen ze dit dan voor.

Waarschijnlijk omdat dit landelijk (bzk) zo wordt bepaald. In de omgebouwde VC's komen volgens mij geen mogelijkheden om gespreksgroepen te koppelen etc., en mogelijkheden om 'aanvraag spraakcontact' te beantwoorden. Een bedienplek op de meldkamer heeft deze mogelijkheden wel. Een groot incident kan (als het gaat om de verbindingen) prima vanuit de meldkamer worden geregeld.

Citaat
overigens is de politie in noord holland helemaal niet tevreden over de ingewikkelde bediening van de porto's

Daar heb ik nog niets over gehoord. Maar jij zal vast betere bronnen hebben.  ;)

Citaat
ik zou dus het woord geslaagd nog niet willen stellen

Tja... ik dus wel.

groeten,
René de Caluwé
Heerhugowaard


Rolf

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 18 december 2004, 23:50:30
Citaat
Quote
voor de rest is een vast staand positief feit, behalve dat de VC's niet meer nodig zouden zijn is niet helemaal waar van de 3 worden er momenteel 2 met spoed omgebouwd, waar doen ze dit dan voor.

Waarschijnlijk omdat dit landelijk (bzk) zo wordt bepaald. In de omgebouwde VC's komen volgens mij geen mogelijkheden om gespreksgroepen te koppelen etc., en mogelijkheden om 'aanvraag spraakcontact' te beantwoorden. Een bedienplek op de meldkamer heeft deze mogelijkheden wel. Een groot incident kan (als het gaat om de verbindingen) prima vanuit de meldkamer worden geregeld.

Door een extra server in de VC te zetten kun je lokaal meer cappaciteit van he netwerk crejeren door een lokale gespreks groep in TMO-lokaal te zetten haal je belasting weg van het normale TMO net.
En toch heb je dan nog via de server in de VC alle mogelijkheden omvan buiten af (RMK) een oproep met hogere prio er door heen te drukken.


Smitfire

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 23 december 2004, 01:16:26
:) Geweldig RENE !!! Eindelijk eens iemand die positief is over c2000. Ben zelf erg benieuwd; want in Haaglanden gaan we volgens mij als 1 van de laatste regio's over op C2000. Mogelijk tijdens of net na de zomer van 2005. :)