het is een logisch gevolg van het sysyteem, de porto's zouden achter slot en grendel moeten staan en iedere 24 uur gecontroleerd moeten worden, hoe dommer en gekker kan je het verzinnen.
binnen komen , omkleden, dan eerst porto halen, dan naar voertuig en uitrukken, dom,dom,dom, dom......
porto hoort gewoon op het voertuig, staat hij al jaren, die moet je niet appart op hoeven te halen, kost teveel tijd, vervolgens rukken ze uit en de kazerne staat open tot de volgend opkomende hem dicht doet, moet ook kunnen.
m.a.w. alle gelegenheid om hem te ontvreemden, maar het kan niet anders en gaat al jaren zo.
iedere 24 uur controleren, wie gaat dat doen, wordt hij/zij daar dan ook voor betaald?
heeft dus allemaal niets met slordigheid te maken, en stelen en kijken wat er gebeurd, ach er gebeurd gewoon niets tot iemand verzoekt om een porto of mobi te blokkeren, je moest eens weten wat er allemaal al gebeurd is.
als we een jaar verder zijn is het totaal onoverzichtelijk en ligt het systeem weer open.
overheid had gewoon voor een systeem moeten kiezen die niet intressant is om mee te nemen, maar ja......