Ik denk dat de PC van het station Huizen altijd wel goede verhalen klaar heeft voor de buitenwereld (subsidieverstrekkers) maar dat het operationeel niet altijd goedgaat. Een tochtje met de NW en het niet kunnen reageren op een alarmering, kan vervelende gevolgen hebben als er geen oog is voor operationele zaken.
Het is natuurlijk ook wel zo, dat alles wat KNRM Huizen doet voortdurend onder een vergrootglas wordt gelegd vanwege de grote hoeveelheid partijen (water-, geen politieke) die elkaar daar constant in het vaarwater zitten en elkaar af en toe naar de strot vliegen.
In dit topic zag ik zelfs geneuzel over de helmen, terwijl die helemaal niet tot de verplichte uitrusting behoren. Ik bedoel maar. Als je iets te zeuren hebt, dan kun je altijd wel wat vinden. Dit los van de vraag of het erg handig was om niet te reageren op een alarmering. Het marifoonverkeer is vrij af te luisteren, maar ik kan niet beoordelen welke communicatie hierover is geweest over C000 of de telefoon en volgens mij kan niemand hier dat.